Label Congress 2021 برنامه آموزشی را اعلام می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
Label Congress 2021 برنامه آموزشی را اعلام می کند

مجموعه ای از سخنرانان برجسته از سراسر صنعت چاپ و بسته بندی قرار است در برنامه آموزشی Label Congress 2021 شرکت کنند که در کنار نمایشگاه اصلی در دو روز اول نمایش اجرا می شود.

این اولین رویداد زنده در نوع خود منحصر به فرد است که امسال در آمریکای شمالی برگزار می شود.

این برنامه شامل یک کنفرانس موضوعی دو روزه است که ترکیبی از ۱۰ جلسه ارائه و جلسه تحت هدایت اعضاء است که در ۲۹ و ۳۰ سپتامبر برگزار می شود.

یک کلاس آکادمی لیبل نیز به رهبری استاد فنی نیز در سومین روز نمایش برگزار می شود.

روز اول کنفرانس بر روند بازارهای جهانی و فناوری های کلیدی تمرکز دارد.

از جمله نکات برجسته جلسه ، ارائه مشترک Linnea Keen رئیس TLMI و Corey Reardon رئیس AWA با دیدگاه بازار جهانی است.

از دیگر نکات برجسته روز اول می توان به ارائه کنفرانس توسط فیلیپ ویمنس ، معاون بازاریابی جهانی ، Flint Group Digital/Xeikon و مدیر فروش منطقه ای AB Graphic International در سواحل غربی جیم کرینگ اشاره کرد که در زمینه فن آوری با موضوع دیجیتال می پردازند.

موضوعات دیگر جلسات عبارتند از:

یک بحث پنل که آیا مبدل ها باید به بسته بندی انعطاف پذیر تنوع پیدا کنند ، با مشارکت کنندگان از جمله مت بنت ، معاون جهانی ، استراتژی بسته بندی ، فوجی فیلم ؛

و یک بحث دیگر در مورد مزایای چاپ ترکیبی.

اوری دنیسون همچنین در مورد چگونگی هوشمندتر شدن با اینترنت اشیا توضیحاتی ارائه می دهد.

مبدل های شرکت کننده شامل Mark Wegmann ، مالک شرکت های Wegmann ، AWT و Premier Markings است.

روز دوم با موضوع تصحیح آینده کسب و کار شما انجام می شود.

نکات برجسته شامل جلسه افتتاحیه شفافیت داده ها ، به رهبری فدریکو دانونزیو ، بنیانگذار transpar3nt.com و برنده افتخار دستاورد جهانی جایزه جهانی صنعت لیبل ۲۰۲۰ است.

علاوه بر این ، کلاس استاد “دیپ” که توسط آکادمی لیبل در ۱ اکتبر برگزار شد ، مواد لیبل خود چسب را پوشش می دهد.

 

نمایندگان به درک فنی از ماهیت و ساختار لمینت های خود چسبنده ، نحوه ساخت آنها ، اهمیت مواد و نیاز به چسب های مختلف می پردازند.

آنها همچنین یاد می گیرند که چرا به ساختارهای مختلف لمینت نیاز است ، نحوه استفاده از آنها ، نحوه شناسایی آنها و روش های مختلف آزمایش چسبندگی.

کلیه جلسات کنفرانس در صورت تقاضا روز بعد از برگزاری آنها در دسترس خواهد بود.

کوری ریاردون نیز در این باره می گوید: “من مشتاقانه منتظر شرکت در یکی از اولین گردهمایی های شخصی صنعت از زمان شروع همه گیری هستم ،” بازار لیبل بسیار مهم است و من برای این همایش اصلی لیبل آماده هستم و یک تبادل اطلاعاتی ، افکار و بینش تعاملی “آفلاین” ایجاد می کنم ، که چالش ها و فرصت ها را در صنعت لیبل گذاری پس از COVID-19 منعکس می کند. ”

مایک روتنبورن می افزاید: “نوآوری به ویژه در بازار لیبل ها و بسته بندی قوی است ، بنابراین ما خوشحالیم که به بحث پنل مربوط به اتوماسیون ملحق می شویم که گام منطقی بعدی برای این بخش پویا است. چاپخانه دیجیتالی باید هوشمندتر باشند تا جای خود را در کارخانه چاپ هوشمند بگیرند … ”

مت بنت می گوید: “بسته بندی دیجیتال ، به ویژه در بسته بندی های انعطاف پذیر ، هنوز در مراحل اولیه خود است ، با این حال برای رشد قوی پیش بینی می شود. این یک فرصت بزرگ بازار برای مبدل های لیبل  ایجاد می کند که به دنبال حرکت به مناطق با رشد بالا مانند بسته بندی انعطاف پذیر هستند. خوشحالم که چشم انداز و پتانسیل تجاری خود را در مورد اینکه چگونه مبدل لیبل می تواند از این فرصت استفاده کند ، به اشتراک می گذارم. “

کنگره ۲۰۲۱ از ۲۹ سپتامبر تا ۱ اکتبر در مرکز همایش Donald E. Stephens ، Rosemont ، IL ، ایالات متحده برگزار می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true