Inspire می گوید با بسته بندی دیجیتال واقعیت بسته بندی خود را افزایش دهید - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
Inspire می گوید با بسته بندی دیجیتال واقعیت بسته بندی خود را افزایش دهید

آخرین نسخه مجله Inspire نیمساله (شماره ۶۶) ، متخصص مقوا مقیم سوئد ، انقلاب بسته بندی هوشمند را روشن می کند. این نشان می دهد که چگونه ادغام فن آوری های دیجیتال پتانسیل بسته بندی را آزاد می کند و چگونه ترکیبی از چاپ و دیجیتال یک چشم انداز جذاب داستان سرایی است.

Iggesund Paperboard یک شرکت کمیسیون از گروه Holmen و سومین تولید کننده بزرگ اروپایی مقوا با کیفیت بالا با الیاف بکر است. ایگسسوند در این بخش حدود ۲۰ درصد سهم بازار دارد

توماس جانسون ، مدیر توسعه کسب و کار ، Iggesund Paperboard ، می گوید:

“افزودن یک لایه دیجیتالی در بسته بندی دیجیتالی می تواند به اطلاع رسانی و جلب نظر مشتریان در چندین نقطه لمسی در طول سفر آنها کمک کند ، چیزی که اکنون در دوران همه گیری کووید ۱۹ بسیار مهم است. افزایش شفافیت با استفاده از لایه های دیجیتالی نه تنها به مشتریان در انتخاب سبز کمک می کند بلکه ایمنی را نیز افزایش می دهد ، زیرا از تقلب محصولات جلوگیری می کند.”

جلد Inspire

Inspire که در سال ۱۹۹۸ آغاز به کار کرد ، توسط یک آژانس مستقر در استکهلم شروع شده است ، قصد دارد با نمایش امکانات چاپ و بسته بندی با مقوا ، کتابهای الهام بخش ایجاد کند.

هر جلد مجله با استفاده از تکنیک های مختلف چاپ و تکمیل بر روی محصول هولمن ایگسسوند چاپ می شود. همانطور که در هر شماره مجله توضیح داده شد ، جلد به عنوان یک نمونه چاپ عالی عمل می کند و از قابلیت های مقوا این شرکت رونمایی می کند.

به همین ترتیب ، آخرین جلد مجله به صورت افست روی مقوا Invercote G محصول Iggesund چاپ شد. تمرکز این نسخه بر داستان سرایی مبتنی بر AR بود. با اسکن بارکد روی جلد ، هنرمند جلد ، بازیگر و مدل Fab Fisher ، عنوان را روشن می کند اگر کاغذ می توانست صحبت کند.

مجله جدید Inspire به بررسی قدرت واقعیت افزوده و انقلاب بسته بندی هوشمند می پردازد.

سرتیر نشریه: اگر مقوا بتواند صحبت کند؟

ما را متوجه می کند که قدرت چاپ محدودیتی ندارد. Hema Java از Java Paper می گوید:

“با استفاده از واقعیت افزوده ، این جلد شماره Inspire به شما انگیزه می دهد تا خارج از چارچوب فکر کنید.”

برنامه های بسته بندی Invercote G که در آخرین نشریه ذکر شده است شامل شامپاین Francebased Cattier ، عطر Rochas و مجموعه لوازم آرایشی ژاپنی Kose’s Jill Stuart است.

اتصال بسته بندی دیجیتال به برندها کمک می کند تا در سطح عمیق تر و همه جانبه تری با مصرف کنندگان خود تعامل داشته باشند. جاوا می گوید:

“بسته بندی باید مشتریان را هیجان زده کند ، آنها را ترغیب به خرید محصول کند و همچنین وفاداری به نام تجاری را القا کند.”

او می افزاید: “نقش بسته بندی در حفاظت و حمل تنها یک جنبه است. امروزه بسته بندی بیشتر به یک ابزار بازاریابی برای مارک ها تبدیل شده است. بسته بندی امتداد تصویر برند است و این باید در طراحی بسته بندی و ظاهر بسته بندی گنجانده شود. ”

به درستی ، بسته بندی دیجیتال می تواند به مصرف کنندگان کمک کند تا روشهای جدیدی را برای استفاده از محصول بیاموزند و آنها را قادر سازد تا با کمک اطلاعات مهم محصول ، مانند مواد تشکیل دهنده ، منابع مواد و غیره ، انتخاب های بهتری انجام دهند.

فناوری مانند واقعیت افزوده (AR) این برنامه بسته بندی را بهینه می کند.

“با AR ، مارک ها می توانند مانند گذشته تجربه ای جذاب و حسی را برای مشتریان خود ارائه دهند. آنها می توانند اطلاعات را ارائه دهند و مشتری را از راه های نوآورانه زیادی تحریک کنند. برندها می توانند ارتباط عاطفی با مصرف کنندگان را تسهیل کنند ، که از طریق بسته بندی سنتی امکان پذیر نبود.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true