فناوری چاپ تزئینی برای لیبل های NFC - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
فناوری چاپ تزئینی برای لیبل های NFC

Toppan از فناوری چاپ تزئینی برای ایجاد لیبل های NFC با “کیفیت طراحی برجسته” استفاده می کند

Toppan Printing خطی از لیبل های NFC را توسعه داده است که به دنبال ترکیب طراحی فلزی با کیفیت بالا و عملکرد ارتباطی مورد نیاز لیبل های NFC است.

این نظر شرکت است که به دلیل تمرکز بر عملکردهای اساسی ، توجه کمی به طراحی بصری با کیفیت بالا برای لیبل های RFID و لیبل های QR Code که برای مدیریت محصول و احراز هویت مورد استفاده قرار می گیرد ، پرداخته شده است.

لیبل ها نیز عموماً در موقعیت هایی چسبانده شده اند که اطمینان حاصل می کنند نامرئی هستند و بر طراحی کلی محصول یا بسته بندی تأثیر منفی نمی گذارند.

با این حال ، Toppan گزارش می دهد که همه جا بودن تلفن های هوشمند باعث افزایش تقاضا برای تجربیات محصول ارائه شده توسط مصرف کنندگان از لیبل های NFC شده است. بنابراین گزارش می شود که مشاغل در حال بررسی راه هایی برای چسباندن لیبل های NFC در موقعیت هایی هستند که دسترسی مصرف کنندگان را برای آنها راحت تر می کند.

با هدف برآوردن این نیازها ، Toppan لیبل های NFC با طراحی فلزی با کیفیت بالا توسعه داده است. به گفته این شرکت ، در حال حاضر می توان لیبل های NFC را به بسته بندی اقلام گران قیمت مانند شراب ، مشروبات الکلی و کالاهای مارک لوکس وصل کرد بدون این که کیفیت طراحی کاهش یابد.

صاحبان برند همچنین می توانند از عملکردهای NFC برای تسهیل قابلیت ردیابی محصول ، جلوگیری از تقلب ، CRM و سایر خدمات مشتری مداری ناشی از تحول دیجیتال استفاده کنند.

دو نوع لیبل موجود است – یک نوع دکور فلزی و یک نوع سطح فلزی.

لیبل دکوراسیون فلزی دارای طرح های تزئینی فلزی است که با ترکیب انواع تکنیک های چاپ ، از جمله انتقال فویل فلزی با استفاده از چاپ دیجیتال به دست آمده است. ظاهراً می توان طرح های با کیفیت بالا را با هزینه کم و زمان کوتاه تولید کرد زیرا نیازی به صفحات یا سیلندرهای چاپ نیست.

در همین حال ، نوع سطح فلزی ، از متالیزاسیون از طریق رسوب بخار برای تولید یک آینه فلزی استفاده می کند. روکش مات علاوه بر طلا و سایر رنگهای فلزی موجود است.

عملکرد ارتباطات NFC را می توان با مواد فلزی مهار کرد. Toppan با استفاده از تخصص در طراحی آنتن های NFC برای اطمینان از عملکرد ارتباطات حتی در صورت استفاده از تکنیک های تزئین فلزی ، به این موضوع پرداخته است.

تاکامیتسو ناکابایاشی ، مدیر ارشد تحقیق و توسعه در تجارت امنیتی Toppan ، می گوید: “ما از غنای تکنیک های تزئینی و دانش طراحی آنتن گسترده برای توسعه لیبل هایی با کیفیت بصری عالی و عملکرد مطلوب ارتباطات NFC استفاده کرده ایم.”

“آنها می توانند به طور یکپارچه برای بسته های محصولات گران قیمت و لوکس استفاده شوند تا همه مزایای مشارکت مشتریان و مدیریت زنجیره تامین با NFC را فراهم کنند ، و ما قصد داریم در آینده به این سری محصولات اضافه کنیم.”

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true