کاغذهای هوشمند برای لیبل های دیجیتالی! - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
کاغذهای هوشمند برای لیبل های دیجیتالی!

ISBC و Sappi برای ارائه یک مقاله هوشمند جدید با تراشه های RFID تعبیه شده همکاری کرده اند. تراشه ها در ورق های کاغذ جاسازی شده و هیچ تاثیری روی سطح کاغذ ندارند – صاف و صاف باقی می مانند.

تأمین کننده کاغذ RFID هوشمند به دنبال جایگزینی برای پلاستیک برای چاپ هوشمند بود و کاغذ مات سوئیسی Sappi- که بیشتر به عنوان کاغذ جوهر افشان برای چاپ در اندازه های بزرگ استفاده می شد- به دلیل سطح سفید ، نتایج چاپ و خراش و آب برطرف شد. مقاومت.

همچنین شرکت ها گزارش می دهند که چاپ کاغذ هوشمند به راحتی یک کاغذ معمولی است و گفته می شود که این محصول به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه برای چاپگرها شناخته می شود.

یکی دیگر از مزایای آشکار “استراتژی ساندویچی” این است که می توان آن را با انواع تکنیک ها و ماشین های چاپ چاپ کرد-بنابراین کارهای توسعه داخلی را حذف کرده و از سرمایه گذاری در تجهیزات جدید ، نرم افزار و فرآیندهای تجاری جلوگیری می کند.

اطلاعات مورد نظر را می توان به سادگی به تراشه RFID کاغذی (ساخت کاغذ دیجتالی یا هوشمند) منتقل کرد: برای فرآیند کدگذاری ، ISBC یک ماشین کدگذاری ویژه و مواد آموزشی ایجاد کرده است.

ایوان دمیدوف ، بنیانگذار و مخترع ISBC ، می گوید: “فناوری ثبت شده ما در بازار منحصر به فرد است. این یک گزینه عاری از PVC ، پایدارتر و مقاوم در برابر آینده را به کاربران نهایی ارائه می دهد. ”

از نظر کاربردهای احتمالی ، این راه حل می تواند برای بلیط های بدون تماس در اتوبوس ها ، قطارها ، تراموا و سایر وسایل حمل و نقل ، و همچنین برای کارت های پیش پرداخت و کارت های هدیه ، کارت های کسب و کار و کنترل دسترسی ، از جمله کارت های کلیدی برای اتاق های هتل استفاده شود. ، کارت های اسکی یا مچ بندهای پذیرش برای رویدادها و نمایشگاه ها.

حسگرها و لیبل های کاغذی همچنین می توانند در مدارک و گواهی های دیگر ادغام شوند تا صحت سند مورد بررسی قرار گیرد. کارت های پستال معمولی را می توان با ادغام یک برچسب RFID با URL های تعاملی افزایش داد.

true
true
true
true
  1. Afsoon

    👍👏🙏

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true