ساخت سینی rPET به طور کامل از سینی های بازیافتی Klöckner Pentaplast - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
ساخت سینی rPET به طور کامل از سینی های بازیافتی Klöckner Pentaplast

Klöckner Pentaplast (kp) با استفاده از ابتکار حلقه بسته Tray2Tray خود برای بازیابی ضایعات PET، اولین سینی بسته بندی مواد غذایی را منتشر کرده است که به طور کامل از مواد سینی بازیافتی تشکیل شده است.

Tray2Tray شامل بازیابی سینی های مواد غذایی استفاده شده است، که سپس به سینی های غذای بیشتری بازیافت می شوند. از طریق این سیستم، kp می‌خواهد یک حلقه بسته از بسته‌بندی مواد غذایی «ایمن، محافظ و کاملاً قابل بازیافت» ایجاد کند – و تا پایان سال ۲۰۲۵ اطمینان حاصل کند که حداقل ۳۰ درصد از مواد بازیافتی در بسته‌بندی آن از Tray2Tray تهیه می‌شود.

برخلاف سایر سینی‌های بسته‌بندی مواد غذایی که از مواد PET بازیافت‌شده استفاده می‌کنند، kp گزارش می‌دهد که سینی تازه راه‌اندازی شده آن ۱۰۰% rPET را تشکیل می‌دهد که فقط از سینی‌های دیگر مشتق شده است. به عنوان راه حلی برای کسب و کارهایی که به دنبال پیشبرد استراتژی های ESG و کنترل هزینه های مربوط به مالیات های زیست محیطی و قوانین مالیاتی پلاستیک هستند، توصیه می شود.

به گفته kp، زنجیره تامین آن دارای گواهی RecyClass است که ایمنی، کیفیت و قابلیت ردیابی راه حل های بسته بندی PCR آن را تایید می کند. سینی ۱۰۰% rPET آن قصد دارد با اخلاق بسته بندی با یکپارچگی و همچنین هدف خود برای ایجاد یک صنعت بسته بندی «پایدارتر» بدون تضعیف کیفیت یا ایمنی هماهنگ شود.

مبتکر جسور و ساخت اولین سینی ۱۰۰% rPET

توماس کور یاکوبسن، رئیس بسته بندی مواد غذایی در kp، اظهار داشت: “به عنوان یک مبتکر جسور، ما از معرفی اولین سینی ۱۰۰% rPET به بازار هیجان زده هستیم.

این دستاورد یک پیشرفت بزرگ در صنعت بسته بندی است و به خوبی نشان می دهد که با ترکیب مناسب تخصص و فناوری چه چیزی ممکن است. بیشتر rPET در حلقه مواد از بطری های پلاستیکی می آید که فقط ۳۰ درصد آن به سینی های بسته بندی مواد غذایی می رود و بیشتر آن در نهایت بازیابی نمی شود. در نتیجه، سالانه تن های بی شماری از مواد سینی rPET هدر می رود.

kp Tray2Tray با ایجاد یک سیستم حلقه بسته قوی از لایه‌های PET از سینی‌ها، این موضوع را به چالش می‌کشد. ما با تامین‌کنندگان کار می‌کنیم تا یک جریان عرضه جداگانه از PET بازیافتی از سینی‌ها ایجاد کنیم، که می‌توان از آن برای تولید بیشتر آن‌ها استفاده کرد تا اینکه چرخه پایین‌آوری شود.

ما فقط به دنبال حرکت دادن سوزن بر روی پایداری سینی پلاستیکی نیستیم. ما قصد داریم دوره بعدی را آغاز کنیم. یکی از بزرگترین مزایای همکاری با kp و استفاده از محتوای kp Tray2Tray این است که یک راه حل عالی برای «افتاده» است، بنابراین جابجایی آسان است و عملکرد بسته بندی به خطر نمی افتد.

“بسته بندی Tray2Tray 100% kp ما یک سینی واقعی و قابل اجرا است که نگاهی اجمالی به آینده دایره ای بودن بسته بندی سینی ارائه می دهد.”

کاهش ضایعات و ایجاد یک سیستم بسته بندی دایره ای

سایر پیشرفت‌های kp شامل kp Elite، سینی بسته‌بندی اتمسفر اصلاح‌شده قابل بازیافت آن است که کاملاً از rPET ساخته شده است. همراه با ابتکار Tray2Tray، kp امیدوار است که بتواند به کاهش ضایعات و ایجاد یک سیستم بسته بندی حلقه (بسته بندی دایره ای) برای محصولات پروتئینی کمک کند.

Moy Park اخیراً kp Elite را برای بسته بندی مرغداری خود پذیرفته است. با انجام این کار، این شرکت کاهش ۵۰ تنی مصرف پلاستیک و انتقال به بسته بندی کاملاً تک ماده را هدف قرار داده است.

در همین حال، مشارکت سال گذشته بین Indorama Ventures و AMB Spa به دنبال این بود که ۱۵۰ میلیون سینی PET پس از مصرف را از محل دفن زباله و سوزاندن با بازیافت آنها در فیلم‌ها دور نگه دارد، که سپس به سینی‌های بسته‌بندی مواد غذایی اعمال می‌شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true