بررسی یک تیزر تبلیغاتی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بررسی یک تیزر تبلیغاتی

نمایش تیزر تبلیغاتی روشی کاملا حرفه ای برای ارائه آگهی اعم از تلویزیونی ، رادیویی ، رسانه محیطی است.

تیزرهای تبلیغاتی می تواند با کامل نشان دادن و یا حتی کاملا نگفتن هدف شان در مخاطبشان کنجکاوی ایجاد کند و او را به فکر فرو ببرد.

تیزر تبلیغاتی اگر حرفه ای و خلاقانه باشد عامل تاثیرگذاری بر جذب مخاطب می شود و حتی ممکن است برند شما را به یک برند تبلیغاتی تبدیل کند.

اما برخی افراد به جای فکر خلاقانه نمونه تیزرهای دیگران را برای شرکت خود انتخاب می کنند….

این کار بعد از افشا شدن تمامی اعتبار برند را از بین می برد.

متاسفانه برخی حتی لوکیشن مورد نظر را تغییر نمی دهند و دقیقا همان را کپی می کنند.

 

 

 

 

بحث امروز راجع به تیزر تبلیغاتی بی ام و (BMW) است.

این تیزر تبلیغاتی با عنوان bmw 1m mpowered performance parts 1 منتشر شد. که کارایی و عملکرد این ماشین را نشان می دهد.

یکی از کارشناسان تبلیغات می نویسد:

من آن کار را می خواهم ، این ویدیو با عامل “آیا این واقعی است” بیننده را به خود جلب می کند.

من نمی دانم که هست ، اما در نهایت مهم نیست. این ویدئو فوق العاده قابل اشتراک است.

هنگامی که عنوان آنرا می خوانید که قسمت اول است ، آیا تعجب نمی کنید که قسمت دوم چیست؟

کارشناس تبلیغات دیگری می گوید:

این یک دیوار واقعی نیست بیشتر یک دیوار CGI ، دیجیتالی ، عمدتا جعلی. اما شما می بینید که یک بی ام و سری ۱ M کوپه با بی توجهی ناسالم به لاستیک های عقب ، در حال سر خوردن است.

۳۴۰ لیتری توربو توئین توربو ۳٫۰ لیتری مستقیم شش – و دیفرانسیل عقب M3 – در این ویدیو ، ارسال شده توسط BMW کانادا ، یک تمرین کامل را تجربه می کنند. ما در مورد پیام آن صریح نیستیم ، اما قطعاً ارزش تماشای آن را دارد.

همچنین در شماره این ماه مجله TopGear یک مطلب کامل به BMW 1 سری M کوپه اختصاص داده شده. بنابراین عجله کنید و یک نسخه از آن را تهیه کنید (اگر قبلاً این کار را نکرده اید).

اما مخاطبان در رابطه با این تیزر چه چیزهایی می گویند؟

  • واقعیت سرگرم کننده: آن سوراخ های دیوار از اولین اجرای او وجود دارد.
  • کارگردانان سریع و خشمگین:
    ‘آن را بنویسید! آن را بنویسید “.
  • حقایق جالب: BMW CGI است و دیوار واقعی است.
  • آنها فراموش کردند که بخشی را که هر چراغ موتور روشن می شود اضافه کنند.
  • “این در مورد ماشین نیست ، در مورد راننده است”.
  • “چه می شود اگر او … اوه … آقا به دیواری برخورد کند؟”
    “سپس ما آن را یک کیسه هوا و ایمنی برخورد می کنیم و سپس یک راننده جدید می گیریم.”
  • باورم نمی شود که ۹ سال بعد این را تازه می بینم. به نظر می رسد چیزی از یک بازی ویدیویی
  • “نه ماشین ، نه ماشین ، راننده” – لیست شیندلر.
  • احمقانه است که وقتی گوشت هستید چنین کارهایی انجام دهید.
  • چنین خط بزرگی وجود دارد و او هنوز هنگام تغییر خط از شاخص ها استفاده نمی کند
  • این تبلیغ بیشتر در مورد راننده عالیه تا ماشین !!
  • این ماشین حتی بعد از ۹ سال xD هنوز قلبم را می زند.
  • “چه کسی NFS را با RTX روشن اجرا می کند !!!”
  • این در مورد ماشین ماشین نیست بلکه در مورد راننده شگفت انگیز است.
  • این خیلی باورنکردنی است …

 

خارج از موضوع واقعی بودن یا نبودن … این تیزر بسیاری را تحت تاثیر قرار داد. نظر شما چیست؟

true
true
true
true
  1. الهام شایسته

    عالی بود، مرسی از سایت خوبتون

  2. سوسن حمیدی

    تبلیغات جذاب با محصولات با کیفیت. 👌🏼

  3. نازنین مسعود

    عالی مثل همیشه ، سپاس

  4. Arbi

    به نظرم مرسدس و BMW اصلاً تبلیغات لازم ندارند.

  5. قباد نظری

    در این تیزر بیشتر دقت و توان هندلینگ و کنترل ماشین که از معیارهای اصلی این انتخاب است مد نظر قرار گرفته که سازنده کلیپ به خوبی کاری را که میخواسته به نمایش گذاشته، قطعا در ساخت یک کلیپ یا تیزر تبلیغاتی از یک سری فنون تصویربرداری و یا به اصطلاح فنون فضاسازی استفاده شده تا بتوان محصول را بهتر در ذهن مخاطب جا داد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true