همکاری ProAmpac و Sammi برای بسته بندی ساندویچ مبتنی بر فیبر - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
همکاری ProAmpac و Sammi برای بسته بندی ساندویچ مبتنی بر فیبر

شرکت بسته‌بندی انعطاف‌پذیر ProAmpac با Sammi همکاری کرده است تا یک بسته ساندویچ اتمسفر اصلاح‌شده مبتنی بر فیبر (MAP) را راه‌اندازی کند که برای افزایش ماندگاری و به حداقل رساندن هزینه‌های فساد مواد غذایی طراحی شده است.

Sandwich Wedge ProAmpac RAP دارای یک ساختار کارتن با یک لایه لایه شفاف نازک است که هدف آن حفظ و دید محصول بهینه است. این شرکت می گوید این راه حل از فناوری با مانع بالا برای بهبود تازگی استفاده می کند.

ProAmpac در تلاشی مشترک برای نوآوری در چشم انداز بسته بندی مواد غذایی، Sandwich Wedge مبتنی بر فیبر MAP RAP را به بازار آمریکای شمالی معرفی می کند. این فناوری ثبت اختراع که برای ساندویچ ها و بسته بندی ها طراحی شده است، مزایای بسته بندی اتمسفر اصلاح شده را با مواد عمدتاً فیبر ترکیب می کند.

چاد مرداک، رئیس کسب و کار فیبر ProAmpac می گوید: «پایداری در قلب استراتژی تجاری ProAmpac قرار دارد. همکاری ما با سامی بر تعهد ProAmpac برای کمک به مشتریان برای رسیدن به اهداف پایداری خود با بسته‌بندی با کارایی بالا تأکید می‌کند.»

ساندویچ سامی دارای شش نوع ساندویچ مختلف از جمله:

سالاد مرغ کلاسیک، کلاب، ژامبون طلایی عسلی و چدار، ایتالیایی، اسموک هاوس ترکیه و چدار سفید است که یک گزینه سالاد چیکن وگان نیز عرضه می شود. این برند می‌گوید ساندویچ‌هایش تازه با استفاده از تازه بسته‌بندی می‌شوند و در یک محیط اصلاح‌شده بسته‌بندی می‌شوند تا محصولات یخچالی برای مدت طولانی‌تری تازه نگه داشته شوند.

در ماه فوریه، ProAmpac یک راه‌حل ترموفرمینگ مبتنی بر فیبر ۹۰ درصد با مانع بالا را در بازار اروپا راه‌اندازی کرد تا بتواند قفل بازیافت، کارایی و جذابیت مصرف‌کننده را برای طیف وسیعی از بسته‌بندی‌های مواد غذایی باز کند. گفته می شود که ProActive Recyclable FibreSculpt سبک وزن است و بسته بندی های غیر ضروری را کاهش می دهد و برای برآورده کردن تقاضای مصرف کنندگان برای مواد بسته بندی تجدیدپذیر طراحی شده است.

اواخر همان ماه، پابوکو اعلام کرد که تولید در مقیاس کامل برای محصول بطری های کاغذی خود در سایت تولیدی خود در اسلنگراپ، دانمارک آغاز شده است – در آرزوی تولید بیش از ۲۰ میلیون بطری مبتنی بر فیبر تا پایان سال ۲۰۲۵٫ به گفته پابوکو، محلول ۸۵% کاغذ است و ۱۵% باقیمانده از یک مانع HDPE تشکیل شده است. با این حال، درصدهای دقیق بسته به شکل بطری و کاربرد مورد نظر متفاوت است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true