صنعت کاغذ اتحادیه اروپا در دوران بحران COVID چگونه عمل کرده است؟ - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
صنعت کاغذ اتحادیه اروپا در دوران بحران COVID چگونه عمل کرده است؟

بر اساس گزارش جدید Cepi ، بحران COVID روندهای منفی و مثبت موجود در بسته بندی های کاغذی را تسریع کرده است.

با کند شدن اقتصاد اروپا و اعمال محدودیت ها ، مصرف کاغذ و تخته اروپایی در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال ۲۰۱۹ ۵٫۳ درصد کاهش یافت و مجموع آن ۷۱ میلیون تن بود.

Cepi ، یک انجمن نماینده صنعت کاغذ اتحادیه اروپا ، می گوید که اعضای آن ۸۵٫۲ میلیون تن کاغذ و تخته تولید کرده اند که ۴٫۸ درصد در مقایسه با سال ۲۰۱۹ کاهش یافته است. این روند نزولی در بسیاری از نقاط دیگر جهان ، یعنی ایالات متحده ، ژاپن ، مشاهده شد. ، برزیل و کانادا

با وجود کند شدن اقتصاد اروپا و اعمال محدودیت های بهداشتی ، اکثر کارخانه ها بدون اختلال در سال ۲۰۲۰ کار کردند. حتی اگر برخی به دلیل سطوح پایین تقاضا با سرعت کم کار می کردند.

در سال ۲۰۲۰ ، بیماری همه گیر کاهش ساختاری نمرات گرافیکی را تسریع کرد اما تولید گریدهای بسته بندی و همچنین کاغذهای بهداشتی و خانگی را تحریک کرد. خروجی کلی نمرات گرافیکی از جمله روزنامه ۱۹ درصد کاهش یافته است. Cepi می گوید که تقاضای ناشران ، دفاتر و چاپ تجاری به طور چشمگیری کاهش یافته است.

در مقابل ، کاغذ بسته بندی و تخته ، و همچنین تولید کاغذ بهداشتی و خانگی ، به ترتیب ۲٫۱ و ۳٫۱ درصد در سال ۲۰۲۰ افزایش یافته است ، در حالی که تولید کاغذ و تخته مخصوص ثابت مانده است.

جذب کاغذ و تخته بسته بندی نیز با افزایش استفاده از کانال های تجارت الکترونیکی مربوط به بحران بهداشتی تسریع شد. با وجود محدودیت هایی که بر بازارهای “خارج از خانه” تأثیر می گذارد ، تقاضا برای درجه بهداشتی و خانگی از الزامات بهداشتی بیشتری برخوردار است.

مصرف خمیر کاغذ و کاغذ و کاغذ مقوایی نیز تحت تأثیر کند شدن رشد اقتصادی و کاهش تولید کاغذ و تخته ۶٫۴ درصد کاهش یافته است. کل تولید خمیر کاغذ ۴٫۷ درصد کاهش یافت در حالی که خروجی خمیر کاغذ در بازار بدون تغییر باقی ماند.

صادرات خمیر کاغذ در بازار ۲٫۸ درصد رشد کرد ، در حالی که صادرات کاغذ و مقوا ۳٫۱ درصد کاهش یافت که این میزان کمتر از تولید و واردات (-۴٫۵ درصد) است. با نگاهی به خمیر کاغذ و کاغذ و تخته بازار ، سهم تولید این صنعت برای صادرات به اوج جدیدی رسیده است: ۲۶ درصد در سال ۲۰۲۰٫

علیرغم همه گیری همه گیر در دسترس بودن و کیفیت کاغذ برای بازیافت در سراسر ۲۰۲۰ ، نرخ بازیافت اروپا ۱٫۴ درصد افزایش یافت و در سال ۲۰۲۰ به ۷۳٫۹ reached رسید.

با نگاهی به پیشرفت های صورت گرفته از سال ۱۹۹۸ – سال پایه اولین تعهد داوطلبانه در اعلامیه اروپایی بازیافت کاغذ تنظیم شده است – بازیافت ۴۰ درصد یا ۱۶٫۰ میلیون تن افزایش یافته است.

طبق گزارشات ، انتشار CO2 مستقیم از صنعت کاغذ اروپا در سال ۲۰۲۰ ۷٫۱ درصد کاهش یافته است ، که به گفته Cepi ، عمدتا به دلیل کاهش فعالیتها و همچنین تلاشهای مداوم صنعت برای کربن زدایی است.

در نتیجه ، انتشار CO2 خاص (به ازای هر تن محصول) در سال ۲۰۲۰ ۳٫۱ further بیشتر کاهش یافت. از نظر مصرف انرژی ، ۶۲٫۲ درصد از مصرف سوخت ظاهراً بر اساس انرژی تجدیدپذیر بوده است: زیست توده چوبی که از جنگل های اروپایی مدیریت می شود.

بر اساس برآورد کمیسیون اروپا ، اقتصاد اتحادیه اروپا در سال ۲۰۲۱ ۴٫۲ درصد رشد می کند و در سال ۲۰۲۲ به ۴٫۴ درصد می رسد. تا پایان آوریل ۲۰۲۱ ، تولید کاغذ و تخته در کشورهای Cepi نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱٫۰ درصد افزایش یافت.

true
true
true
true
  1. امید سالمی

    اینکه به بهانه فرهنگ و تمدن زمین رو نابود میکنیم هم عجیبه هم مضحک
    نسل آینده به دنبال کسیژن میتازد….

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true