شکستن دوباره ی موانع بسته بندی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
شکستن دوباره ی موانع بسته بندی

مزایای زیست محیطی و تجاری بسته بندی های قابل استفاده مجدد واضح است ، اما می توان ادعا کرد که تا کنون ، جذب مصرف کننده بر این اساس رشد نکرده است. دلایل این امر چیست و صنعت چگونه می تواند بر این موانع غلبه کند؟ برای اطلاع بیشتر با گاوین الیس از Hubbub ، یک خیریه محیط زیست صحبت کردیم.

آیا می توانید Hubbub را به خوانندگان ما معرفی کنید و کار خود را با Starbucks در بسته بندی های چندبار مصرف تقسیم کنید؟

Hubbub یک موسسه خیریه است که برنده جایزه می شود و الهام بخش شیوه های زندگی مفید برای محیط زیست است. ما کمپین های دنباله دار طراحی می کنیم که اقدامات زیست محیطی را مطلوب می کند. اختلال در وضع موجود برای افزایش آگاهی ، تکان دادن رفتارها و شکل دادن به سیستم ها. از سال ۲۰۱۴ ، هاباب با بیش از ۱۶۰۰ سازمان همکاری کرده است ، از مشاغل بین المللی گرفته تا مقامات محلی و گروه های اجتماعی.

ما از سال ۲۰۱۸ با Starbucks همکاری کردیم که آنها شارژ ۵p روی لیوان های کاغذی را در همه فروشگاه های انگلستان معرفی کردند. در نتیجه معرفی شارژ فنجان ، جذب لیوان های قابل استفاده مجدد در خروجی های استارباکس بیش از دو برابر شده است.

Hubbub دریافت کننده کمک های ۵p است و درآمد حاصل از این هزینه توسط Hubbub برای سرمایه گذاری در کمپین هایی در سراسر انگلستان برای تقویت استفاده مجدد ، ایجاد زیرساخت های بازیافت جدید ، مقابله با زباله و ترویج اقتصاد دایره ای استفاده می شود.

این شامل آزمایش جام های قابل استفاده مجدد در فرودگاه گتویک و کمپین Grab Your Cup در منچستر بود که استفاده از وسایل قابل استفاده مجدد را تنها در سه ماه ۱٫۵ درصد افزایش داد. در آینده ما از Starbucks با تعهد آنها برای ارائه یک برنامه اشتراک مجدد جام در همه ۳،۸۴۰ فروشگاه های اروپایی ، خاورمیانه و آفریقا تا سال ۲۰۲۵ حمایت خواهیم کرد. هاباب از توسعه و تحویل آزمایش آزمایشی در انگلستان در اواخر امسال با آزمایش های مشابه پشتیبانی خواهد کرد. در آلمان و فرانسه انجام شده است.

اشتیاق برای استفاده مجدد از راه حل ها روشن است ، اما برخی معتقدند که جذب با این اشتیاق مطابقت ندارد. آیا مسائل لجستیکی وجود دارد که مانع پذیرش گسترده تر شود؟

ما در فرهنگ راحتی زندگی می کنیم و بنابراین اگر قرار است برای اکثر مردم به عنوان گزینه پیش فرض تبدیل شود ، هر سیستم استفاده مجدد باید به اندازه راحت یا راحت تر از گزینه یکبار مصرف باشد. ثابت شده است که استفاده مجدد از سیستم ها در محیط های “حلقه بسته” مانند دفاتر بزرگ ، محوطه دانشگاه ها و جشنواره هایی که در آن کنترل آنچه مردم استفاده می کنند و اطمینان از بازگشت آنها آسان تر است ، به راحتی پذیرفته می شود. چالش واقعی این است که این کار را در محیط بازتر از خیابان بالا انجام دهید.

به دور از عملکرد ، Hubbub در سال ۲۰۱۹ یک نظرسنجی انجام داد که در آن احساس مصرف کننده نسبت به استفاده مجدد از طرح ها و برخی موانع در راه جذب گسترده مورد بررسی قرار گرفت. آیا می توانید این یافته ها را برای ما تقسیم کنید؟

تاثیر محیطی فنجان ها در چند سال گذشته به خوبی ثبت شده است و اکثر خرده فروشان عمده قهوه در حال حاضر تخفیف قابل توجهی برای استفاده از یک فنجان قابل استفاده مجدد ارائه می دهند ، اما با این حال ، اکثریت ترجیح می دهند از آنها استفاده نکنند ، بنابراین واضح است که رانندگان قوی تری نسبت به هزینه و هزینه آنها وجود دارد. محیط زیست. برخی از موانع موجود برای استفاده گسترده از جام های قابل استفاده مجدد از طریق نظرسنجی عمومی Hubbub و Starbucks به سفارش در سال ۲۰۱۹ مشخص شد که نشان داد:

۳۶ درصد از مردم هر بار که یک نوشیدنی گرم می خرند از یک فنجان چندبار مصرف استفاده نمی کنند ، زیرا هر بار که بیرون می روند باید آن را به خاطر بسپارند.
علی رغم اینکه ۶۹ درصد از مردم یک فنجان قابل استفاده مجدد دارند ، تنها ۱۷ درصد آنها هر بار که یک نوشیدنی گرم می خرند از آن استفاده می کنند.

۲۷ درصد مردم از اینکه از یک فروشگاه بخواهند یک نوشیدنی گرم در فنجان خود بگذارند خجالت می کشند.

عوامل دیگر این است که مردم جایی برای حمل آنها ندارند (۲۲) و آنها نمی خواهند یک فنجان کثیف را با خود حمل کنند (۲۰).

با توجه به این یافته ها ، به نظر شما صنعت چگونه می تواند برای غلبه بر این احساسات کار کند؟

صنعت نیاز به آزمایش و آزمایش راه حل های جدید برای عادی سازی استفاده از فنجان قابل استفاده مجدد ، تخفیف بیشتر برای مشتریان و ساده سازی هرچه بیشتر برای مشتری برای انتخاب پایدار دارد.

فراتر از احساس مصرف کننده – چگونه می توان استقرار سیستم های استفاده مجدد را سرعت بخشید؟

با آزمایش طرح های جدید سهام سهم که مشتریان را تشویق می کند تا هنگام خرید نوشیدنی خود یک فنجان قابل استفاده مجدد وام بگیرند ، به طور بالقوه با سپرده ای ضمیمه شده تا مردم را تشویق به بازگشت آنها کند. با این کار برخی از موانع استفاده بیشتر از لیوان مانند استفاده از فنجان به یاد آوردن و ناراحتی اجتماعی در مورد درخواست نوشیدنی در فنجان خود برطرف می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true