سرمایه گذاری 12 میلیون یورویی SIG برای کارخانه های بسته بندی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
سرمایه گذاری ۱۲ میلیون یورویی SIG برای کارخانه های بسته بندی

SIG امروز اعلام کرد که ۱۲ میلیون یورو در یک کارخانه آزمایشی مرکز فناوری جدید اروپایی خود سرمایه گذاری می کند ، که در نزدیکی کارخانه های بسته بندی آن در Linnich ، آلمان قرار دارد.

به گفته SIG ، مرکز فناوری جدید به آن کمک می کند تا تقاضای روزافزون برای راه حل های بسته بندی پایدارتر را برآورده کند. این شرکت “مرکز فناوری اروپا” خود را “اهرم مهمی” در تولید سریع ، قابل اعتماد و کارآمد راه حل ها و مواد بسته بندی جدید می داند.

در مرکز فناوری اروپا ، امکانات موجود با فناوری جدید اکستروژن و تکمیل و همچنین سیستم های اندازه گیری و تجهیزات آزمایش پیشرفته تر تکمیل می شود. این امر ظاهراً قابلیت تولید سریالی ، اعتبار سیستم و ظرفیت های فناوری دیجیتال آینده را افزایش می دهد.

این شرکت می گوید مرکز جدید به آن اجازه می دهد توسعه محصولات با مشتریان SIG را افزایش داده و چرخه های نوآوری را با انجام آزمایش های کوتاه مدت پر کند. همچنین به عنوان یک کارخانه ویترین و مکان برای تعامل پروژه با مشتریان و جلسات ذینفعان عمل خواهد کرد.

مارسل شوپن ، مدیر بخش آزمایش ، نمونه اولیه و کارخانه آزمایشی در SIG ، می گوید:

“مرکز فناوری جدید ما در اروپا محصولات ما و راه حل های بسته بندی را به بازار سریعتر و کارآمدتر می کند. این به مشتریان ما کمک می کند تا یک قدم جلوتر از روندها و تغییر خواسته های مصرف کننده باشند.

“در کارخانه آزمایشی و زمینه آزمایش مرکز فناوری ما ، ما از تمام مراحل از ابتدا تا انتها ، از جمله تولید آستین ، پر کردن محصولات و بسته بندی پالت پشتیبانی می کنیم.”

خوزه ماتیسه ، رئیس و مدیر کل اروپا در SIG ، می افزاید: “مرکز فناوری جدید ما ظرفیت هایی برای نوآوری در بسته بندی ایجاد می کند که رشد آینده SIG را در اروپا شکل می دهد.

این ما را قادر می سازد تا با مشتریان خود همکاری کنیم و نیازهای آنها را بهتر برآورده کنیم ، مشارکت ما را بیشتر تقویت کرده و خدماتی را که به مشتریان خود در اروپا ارائه می دهیم ، گسترش دهیم. ”

این سرمایه گذاری نشان دهنده تعهد بیشتر SIG به نوآوری های بسته بندی پایدار در اروپا است. در اوایل سال جاری ، SIG برای کاهش پلاستیک های یکبار مصرف ، Paper U-straw خود را برای کارتن های آسپتیک معرفی کرد. این شرکت همچنین از راه اندازی درپوش های بسته بندی شده برای کارتن های نوشیدنی خود ، ساخته شده از پلیمرهای مرتبط با مواد تجدیدپذیر ، پیش از مهلت مقرر اتحادیه اروپا در ژوئیه ۲۰۲۴ خبر داد.

طبق آخرین استانداردهای انرژی و مقررات بهداشت مواد غذایی ساخته شده است ، این نیروگاه قرار است تا پایان سال ۲۰۲۲ به بهره برداری برسد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true