گروه Faerch از مجموعه لیوان های پایدار رونمایی کرد: نقطه عطفی در بسته بندی مواد غذایی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
گروه Faerch از مجموعه لیوان های پایدار رونمایی کرد: نقطه عطفی در بسته بندی مواد غذایی

گروه Faerch مجموعه جدیدی از Tumbler ساخته شده از حداقل ۳۰٪ مواد بازیافتی پس از مصرف، کاملاً قابل بازیافت و طراحی شده برای مطابقت با بالاترین استانداردهای ایمنی و عملکرد را راه اندازی کرده است. این محصول نوآورانه یک گام مهم رو به جلو در ارتقای پایداری در بازار خدمات غذایی است.

در عصری که پایداری نه تنها یک انتخاب بلکه یک ضرورت است، گروه فارچ گام مهمی به جلو برداشته است. این شرکت که به دلیل تعهد خود به راهکارهای نوآورانه بسته بندی مواد غذایی شناخته شده است، اخیراً از مجموعه جدیدی از Tumbler رونمایی کرده است. این راه‌اندازی صرفاً هر محصولی نیست، بلکه گواهی بر تعهد Faerch Group برای ارتقای پایداری در بازار خدمات غذایی است.

این لیوان‌ها که با حداقل ۳۰ درصد مواد بازیافتی پس از مصرف ساخته شده‌اند، نه تنها کاملاً قابل بازیافت هستند، بلکه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بالاترین استانداردهای ایمنی و عملکرد را بدون از دست دادن مسئولیت‌های زیست‌محیطی رعایت کنند. با بررسی این حرکت محوری توسط گروه Faerch، مشخص می شود که آینده بسته بندی مواد غذایی اینجاست و سبزتر از همیشه است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true