پابوکو تولید در مقیاس کامل برای بطری های فیبر را آغاز می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
پابوکو تولید در مقیاس کامل برای بطری های فیبر را آغاز می کند

Paboco، شرکت Paper Bottle، تولید در مقیاس کامل را برای محصول بطری کاغذی خود در سایت تولیدی خود در Slangerup، دانمارک راه‌اندازی کرده است – با آرزوی تولید بیش از ۲۰ میلیون بطری مبتنی بر فیبر تا پایان سال ۲۰۲۵٫

با این حال، «بطری کاغذی نسل بعدی» همچنان حاوی یک عنصر پلاستیکی است – که شرکت آن را به عنوان یک «راه حل مانع حداقل» توصیف می کند. به گفته پابوکو، محلول ۸۵ درصد کاغذ است و ۱۵ درصد باقیمانده از یک مانع HDPE تشکیل شده است. با این حال، درصدهای دقیق بسته به شکل بطری و کاربرد مورد نظر متفاوت است.

طبق گزارش‌ها، لایه‌های آن در جریان بسته‌بندی کاغذی قابل بازیافت هستند، جایی که بسته به سیستم ملی جمع‌آوری و بازیافت از هم جدا می‌شوند.

بطری برای محصولات درجه یک قابل

پابوکو می‌گوید که این بطری بادوام، مقاوم در برابر پاشش آب است و برای محصولات درجه یک قابل استفاده است. اگرچه در ابتدا برای برندهای زیبایی و مراقبت از خانه طراحی شده است، اما برای کاربردهای عالی در بخش های نوشیدنی ممتاز، غذا و نوشیدنی، ویتامین ها و قرص ها، و مراقبت از حیوانات خانگی و غیره پیش بینی شده است.

همچنین به برندها این امکان داده می‌شود که بین بطری‌های کاغذی استاندارد یا طرح‌های سفارشی برای تطابق با هویت برند خود انتخاب کنند، از جمله گزینه‌ای برای برجسته کردن یا برجسته کردن سطح آن برای یک تجربه لمسی پیشرفته.

پابوکو از سال ۲۰۲۱ با اعضای انجمن پایونیر، Absolut Group، Carlsberg Group، The Coca-Cola Company، L’Oréal، و Procter & Gamble شریک شده است. ALPLA اخیراً سهامدار اکثریت جدید پابوکو شده است و در نتیجه، شرکت پیش بینی می کند که رشد و شتاب بیشتری بگیرد.

در ابتدا، حداقل ۱۰۰۰۰ بطری برای مراقبت از زیبایی، ویتامین ها و مکمل ها، مراقبت از حیوانات خانگی و کاربردهای غذایی در یک فرآیند تولید در مقیاس بزرگتر تنظیم شده است. این در نهایت پیشرفت خواهد کرد و شامل دسته های کوچکتر و دسته های اضافی می شود.

پیش به سوی یک بطری کاغذی کاملاً زیستی

تیم سیلبرمن، مدیر عامل پابوکو می گوید: «این یک فرصت فوق العاده برای برندهای آگاه و مصرف کنندگانی است که به دنبال ایجاد تفاوت واقعی هستند.

با حمایت ALPLA و تمرکز ما بر تولید در مقیاس کامل، ما در حال گذار از یک پیشگام نوآوری به یک تجارت مترقی هستیم که آماده پر کردن دفترچه های سفارش خود هستیم.

در نهایت، ما اینجا هستیم تا با قرار دادن بطری های کاغذی در دست هر مصرف کننده، یک اثر پایدار ایجاد کنیم و حرکتی را آغاز کنیم.

«پس از سال‌ها نوآوری و همکاری‌های موفق، اکنون آماده‌ایم تا بطری کاغذی نسل بعدی را در مقیاس بزرگ‌تری عرضه کنیم. من از برندهای آگاه تر که می خواهند در تغییر این صنعت به ما بپیوندند استقبال می کنم.

در اخبار مشابه، Rottneros AB در شرکت Blue Ocean Closures سرمایه گذاری کرده و یکی از مالکین آن شده است. این مشارکت قرار است تولید در مقیاس بزرگ Blue Ocean Closures در بسته‌بندی‌های مبتنی بر الیاف را برای بسته‌بندی مصرف‌کننده توسعه دهد و به حذف تدریجی بسته‌های پلاستیکی در سراسر جهان کمک کند.

در همین حال، Rypax و CelluComp ادعا می کنند که اولین محلول بطری تمام فیبر را با پوشش داخلی گیاهی و زیست تخریب پذیر ساخته اند. این محصول از بامبو، باگاس، محصول سلولز میکروفیبریل شده CelluComp ساخته شده از جریان ضایعات محصول گیاهی ریشه استفاده می کند و خمیر آن به عنوان جایگزینی برای پوشش پلاستیکی عمل می کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true