Google Analytics 4 فضای کاری تبلیغات را به روز می کند تا گزارش دهی را ساده کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
Google Analytics 4 فضای کاری تبلیغات را به روز می کند تا گزارش دهی را ساده کند

GA4 در حال معرفی دو فضای اختصاصی است – یکی برای بازاریابان برای ردیابی و تجزیه و تحلیل کمپین ها و دیگری برای بینش رفتاری.

Google Analytics 4 در حال به روز رسانی فضای کاری تبلیغاتی خود است تا گزارش دهی را برای تبلیغ کنندگان و ناشران ساده کند.

این به‌روزرسانی شاهد اجرای دو فضای اختصاصی برای کاربران GA4 خواهد بود: یکی برای بازاریابان برای ردیابی و تجزیه و تحلیل کمپین‌های خود و دیگری برای بینش‌های رفتاری.

چه چیزی در حال تغییر است؟ با این به‌روزرسانی، اکنون می‌توانید از بخش‌های زیر برای گزارش رفتاری یا عملکرد استفاده کنید:

بخش گزارش‌ها اطلاعاتی درباره نحوه تعامل کاربران با وب‌سایت‌ها و برنامه‌های شما ارائه می‌کند تا بتوانید محصول و تجربه کاربری خود را بهبود بخشید.

بخش تبلیغات به مرکزی برای نظارت و تجزیه و تحلیل کمپین های شما تبدیل می شود، چه ناشر باشید و چه تبلیغ کننده.

علاوه بر این، بخش کاوش، گزارش‌های سفارشی و API داده، بینش‌های رفتاری و همچنین بینش‌های ناشناس و جمع‌آوری‌شده از کمپین‌های تبلیغاتی را ارائه می‌کنند.

جدول زمانی. همه تبلیغ‌کنندگان و ناشرانی که دارایی‌های GA4 خود را با Google Ads مرتبط کرده‌اند، این به‌روزرسانی را تا پایان هفته آینده مشاهده خواهند کرد.

مراحل بعدی هیچ اقدامی برای این تغییر لازم نیست.

چرا ما اهمیت می دهیم. این به‌روزرسانی‌ها، جابه‌جایی بین بینش‌های رفتاری و بینش‌های تبلیغاتی/ناشر را ساده‌تر می‌کند، روند گزارش‌دهی را روان‌تر می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا روی داده‌های مرتبط با آنها تمرکز بهتری داشته باشند.

آنچه گوگل می گوید. سخنگوی گوگل در بیانیه ای گفت:

«برای ساده‌سازی گزارش‌دهی در Google Analytics، فضای کاری تبلیغات را به‌روزرسانی می‌کنیم تا همه گزارش‌های مرتبط برای تبلیغ‌کنندگان و ناشران را در یک مکان جمع کنیم.»
«با این به‌روزرسانی‌ها، می‌توانید به تجربیات متناسب‌تر در مورد رفتارها و بینش‌های تبلیغاتی یا ناشر دسترسی داشته باشید.»
«اگر در حال حاضر کمپین‌های تبلیغاتی اجرا می‌کنید یا از دارایی‌های خود با تبلیغات کسب درآمد می‌کنید، مطمئن شوید که حساب‌های تبلیغاتی شما مرتبط هستند تا این اطلاعات بینش عملی را دریافت کنید. اگر هیچ حسابی پیوند داده نشده باشد، صفحه‌ای خواهید دید که از شما می‌خواهد به تبلیغات یا حساب ناشر پیوند دهید.»

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true