SÜDPACK و SN Maschinenbau بر روی راه حل های فیلم قابل بازیافت برای کیسه های ایستاده با دهانه همکاری می کنند. - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
SÜDPACK و SN Maschinenbau بر روی راه حل های فیلم قابل بازیافت برای کیسه های ایستاده با دهانه همکاری می کنند.

SÜDPACK و SN Maschinenbau روی یک محلول فیلم قابل بازیافت برای کیسه‌های ایستاده با دهانه‌هایی که ظاهراً قابل بسته شدن هستند و برای غذاهای مایع یا خمیری مانند پوره‌های میوه، پر کردن داغ و پاستوریزه مناسب هستند، همکاری کرده‌اند.

SÜDPACK می‌گوید این کیسه‌ها از فیلم‌های مبتنی بر پلی‌پروپیلن پلیمری ساخته شده‌اند و بنابراین به عنوان قابل بازیافت طبقه‌بندی می‌شوند. دهانه های PP با فناوری MENSHEN LoTUS می توانند از طریق هماهنگی توزیع گرما و رسانایی به کیسه ها متصل شوند.

با توجه به ترکیب کیسه ها و دهانه های مبتنی بر PP، SÜDPACK بیان می کند که کیسه ها به عنوان محلول های تک ماده ارزیابی می شوند و می توانند در حلقه های مواد مناسب وارد شوند. این می افزاید که فیلم مبتنی بر PP می تواند به طور جداگانه با موانع در برابر بخار آب، اکسیژن یا نور UV مجهز شود.

این شرکت ادعا می‌کند که با توجه به فیلم‌های با کارایی بالا مبتنی بر PP، مفهوم بسته‌بندی از نظر پایداری و عملکرد جایگزینی برای ساختارهای مواد معمولی است. کیسه ها را می توان در داخل خانه بر روی ماشین های بسته بندی استاندارد تولید کرد و آنها را به یک “جایگزین مقرون به صرفه” برای کیسه های از پیش ساخته تبدیل می کند.

این راه حل در Anuga FoodTec 2024 در غرفه SN Maschinenbau B-028، در سالن ۸٫۱ ارائه خواهد شد. پردازش فیلم PP قابل بازیافت SÜDPACK و دهانه های LoTUS Menshen در دستگاه SPM 50 جدید توسعه یافته SN Maschinenbau به نمایش گذاشته خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، دستگاه کیسه‌سازی افقی تا ۴۲۰۰ کیسه در ساعت تولید می‌کند و طراحی فشرده‌ای دارد که امکان قرارگیری انعطاف‌پذیر در کنار دستگاه پرکننده یا به تنهایی در یک اتاق جداگانه را فراهم می‌کند.

صرفه جویی در فضای ذخیره سازی، هزینه های لجستیک و کاهش هزینه های کیسه

SÜDPACK اضافه می کند که تولید کیسه های رول باعث صرفه جویی در فضای ذخیره سازی، هزینه های لجستیک و کاهش هزینه های کیسه می شود و ادعا می کند که تولید داخلی کیسه های دهانه با فیلم از قرقره امکان تولید بر اساس نیاز کیسه ها را در اشکال و اندازه های مختلف و همچنین کاهش می دهد. پردازش دهانه های مختلف، به این معنی که تولیدکنندگان می توانند با تغییرات تقاضا سازگار شوند و زمان تولید و زمان عرضه به بازار را کوتاه کنند.

سال گذشته، SN Maschinenbau همچنین با UPM Specialty Papers برای تولید کیسه های مبتنی بر کاغذ و قابل آب بندی حرارتی همکاری کرد، با این حرکت امیدوار بود که راه حلی پایدار برای هر برنامه ای که نیاز به آب بندی حرارتی دارد ارائه دهد.

در اخبار مشابه، Mondi و Fressnapf کیسه های تک ماده ای را برای غذای خشک حیوانات خانگی نشان دادند که با استفاده از فناوری چاپ رنگی فرآیندی با اتکای کمتر به جوهر و مواد شیمیایی تزئین شده اند. این کیسه ها توسط Institut cyclos-HTP به عنوان قابل بازیافت با سایر فیلم های mono-PE در جریان های مختلف بازیافت اروپایی موجود تایید شده اند و ظاهراً خاصیت بازدارندگی قوی در برابر رطوبت، چربی و بو دارند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true