بسته بندی حباب کاغذی، مواد کمپوست پذیر، و ویژگی های بیشتر در Packaging Innovation & Empack 2024 - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بسته بندی حباب کاغذی، مواد کمپوست پذیر، و ویژگی های بیشتر در Packaging Innovation & Empack 2024

Packaging Innovations & Empack امسال ظاهرا میزبان ۴۵۴ تامین کننده در سراسر رویدادهای Packaging Innovations، Empack و Contract Pack & Fulfillment بود که شرکت کنندگان راه حل های بسته بندی قابل کمپوست، بسته بندی حباب کاغذی و موارد دیگر را در این رویداد ارائه کردند.

با گزارش ۶۹۰۰ بازدیدکننده که در این رویداد حضور داشتند، Easyfairs می‌گوید که در سه مرحله رویداد، ۷۱ سخنران در طول دو روز از جمله مهندس اصلی سابق دایسون، بن ادموندز، با سخنرانی‌اش در مرحله نوآوری و طراحی در مورد نوآوری در محل کار، حضور داشتند. در همان زمان، مشاور پایداری برندهای جهانی و خرده فروشان، استیو لیستر در مرحله اقتصاد دایره ای با ارائه خود در مورد مراحل کلیدی پایداری برای بسته بندی، چرایی اهمیت پایداری، چگونگی تکامل پایداری و روندهای کلیدی در سال ۲۰۲۴ صحبت کرد.

TIPA Compostable Packaging راه حل های بسته بندی کمپوست پذیر خود را در Packaging Innovations به نمایش گذاشت. گری تی، رئیس بخش فروش اروپا برای TIPA، گفت:

ما این رویداد را به خاطر مخاطبانی که می‌توانستیم در مقابل آنها قرار دهیم، انتخاب کردیم. اگر در بازار صحبت نمی کنید و اطلاعات را به اشتراک می گذارید، پس مردم نمی دانند که چه چیزی باید ارائه دهید، و این رویداد به ما اجازه می دهد این کار را انجام دهیم. جنبه فنی چیزی که می‌فروشید مهم است، اما دانستن اینکه چگونه می‌فروشید و مزایایی که می‌تواند روند را کاهش دهد، حیاتی است.»

در جای دیگر، پاپیر گروه LEIPA، که گفته می شود اولین بسته بندی حباب دار ساخته شده از ۱۰۰٪ کاغذ را تولید می کند، برنده گالری نوآوری و نوآورانه ترین پروژه بسته بندی در ۱۲ ماه گذشته شد، در حالی که لوسی بوستون، رئیس بازاریابی و ارتباطات در بسته بندی Carlton Packaging برنده شد. ; کریس یاپ، کارگردان Tri-Locker. و Abigail Sawyer-Parker، فن‌آور بسته‌بندی در ProAmpac، جایزه Future Trailblazer را به خاطر مشارکت‌شان در آینده بسته‌بندی کنار گذاشتند.

“واقعاً دو روز فوق العاده بود!” نائومی استوارت، مدیر بازاریابی در Easyfairs گفت. «فضای سرتاسر نمایش برقی بود، و این عزم راسخ برای انجام همه چیز و انجام تجارت از همان ابتدا وجود داشت.

«به هر طرف که نگاه کنید، برندهای بزرگ با اغلب چندین تامین کننده دور میز می‌روند تا برنامه‌ها را انجام دهند، دانش و ایده‌ها در گوشه و کنار به اشتراک گذاشته می‌شوند، و وقتی همه این‌ها و موارد دیگر را تقطیر می‌کنید، فقط احساس غرور ملموسی در آن وجود دارد. سهم صنعت ما در زندگی روزمره مردم در سراسر جهان است.

“بازخورد از قبل از غرفه داران و بازدیدکنندگانی که در گروه های خود شرکت کردند بسیار مثبت بوده است. سال ۲۰۲۴ ثابت کرد که پیشنهاد دیدن چیزها، صحبت مستقیم با تولیدکنندگان، شبکه‌سازی و گوش دادن به آخرین روندها همچنان جذاب است.

برنامه‌های هیجان‌انگیزتری در حال حاضر برای سال ۲۰۲۵ در حال انجام است و ما در زمان مناسب آن‌ها را اعلام خواهیم کرد، اما در حال حاضر، همه ما به بازخورد پاسخ می‌دهیم، زیرا گوش دادن همیشه هسته اصلی توانایی ما برای ارائه خدمات بهتر به جامعه بسته‌بندی بوده است.

اواخر امسال، بریتانیا شاهد بازگشت هفته بسته بندی لندن خواهد بود، که برای ۱۱ تا ۱۲ سپتامبر برنامه ریزی شده است و چهار رویداد را پوشش می دهد: Packaging Première برای بسته بندی های لوکس. PCD برای بسته بندی عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی. PLD برای بسته بندی نوشیدنی های درجه یک و بسته بندی مواد غذایی و مصرف کننده برای بسته بندی مواد غذایی و کالاهای مصرفی.

IFE Manufacturing 2024 نیز در ExCeL لندن در تاریخ ۲۵-۲۷ مارس ۲۰۲۴ برگزار می شود. و توماس فریک، مدیر بازرگانی داروسازی IMA و مدیر فروش و بازاریابی IMA Safe Pharma و لوازم آرایشی و بهداشتی، اخیراً با Packaging Europe در مورد حضور IMA در ACHEMA صحبت کردند، رویدادی مهم برای صنایع بین المللی فرآیند و تامین کنندگان آنها.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true