کمپین تبلیغاتی 10 میلیون دلاری صنعت تبلیغات برای چای MOOD - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
کمپین تبلیغاتی ۱۰ میلیون دلاری صنعت تبلیغات برای چای MOOD

رسانه های استرالیایی و مشاغل بازاریابی مهارت های خلاقانه ای به دست آورده اند و بیش از ۱۰ میلیون دلار موجودی برای کمپین چای MOOD برای جمع آوری کمک های مالی برای جلوگیری از خودکشی جوانان اهدا کرده اند.

شصت کسب و کار در رسانه ها ، تبلیغات و بازاریابی زمان ، منابع و فضای تبلیغاتی خود را به کمپین “جرعه ای فداکارانه” برای تبلیغ اولین محصول شرکت اجتماعی این صنعت اختصاص داده اند ، که برای کمک به خیریه هایی که از خودکشی جوانان جلوگیری می کنند ، سود می دهد.

عنوان این کمپین با یک جفت آگهی تلویزیونی که شامل بزرگسالان در شرایط کلاسیک نوشیدن چای ، یک درام صحنه و لباس دوره ای و یک استاد چای قدیمی با شاگردش است ، عنوان می شود.

این صحنه ها با صدای کودکان در ارتباط با داستانهای تاثیرگذار در مورد سلامت روان است. اینها بر اساس تجربیات واقعی جوانان است که توسط شریک خیریه MOOD ، batyr به آنها کمک شده است.

خلاقیت توسط The Monkeys ، به کارگردانی Simon Harsent و تیم Pool Collective ، با صدا توسط Ralph Van Dijk و Simon Kane در SongZu توسعه داده شد.

این کمپین تبلیغاتی طی هفته های آینده در تمام کانال های تلویزیونی ، رادیویی ، OOH ، دیجیتال ، اجتماعی و چاپی پخش خواهد شد.

سفیران چای MOOD از جمله نویسنده کتاب Tea & Honesty Jules Sebastian ، بازیکن Roosterers NRL ، Luke Keary ، مجری تلویزیون Liv Phyland و مارلی سیلوا ، بنیانگذار Tiddas 4 Tiddas ، در یک کمپین روابط عمومی شرکت Clear Hayes Consulting ، One Green Bean و POEM Group شرکت خواهند کرد.

سود حاصل از پروژه های سلامت روان توسط Backtrack ، batyr و The Sebastian Foundation است. برنامه ها بر آموزش سلامت روان در مدارس و پیشگیری از خودکشی متمرکز است.

جنی هیوارد ، مدیر کل MOOD:

“واقعیت سخت این است که خودکشی جوانان عامل اصلی مرگ و میر جوانان در کشور ما است – بنابراین ما می خواستیم یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کنیم که توجه مردم را به خود جلب کند و باعث شود مردم واقعاً در مورد پیام فکر کنند.”

“ما عمداً گفتگوهای واقعی را به تصویر کشیده ایم که چالش های روزمره جوانان امروز را نشان می دهد ، از جمله قلدری در فضای مجازی و خودکشی. کنار هم قرار دادن آنها با صحنه های چای کلاسیک به سبک فیلم باعث می شود مردم بنشینند و توجه داشته باشند و ما امیدواریم مکالمات معنی داری را آغاز کنیم.”

وینس لاگانا ، مدیر اجرایی Monkeys:

“این برای ما یک امتیاز محسوب می شود که با تیم MOOD کار کنیم و نقش کوچکی در همه کارهای بزرگی که آنها برای سلامت روان جوانان انجام می دهند ، ایفا کنیم. ما خوش شانس بوده ایم که بر روی این محصول عالی از ابتدای کار آن کار کرده ایم.

کمپین “جرعه جرعه از خودگذشتگی” بر مزیت دوگانه چای خلق تمرکز می کند – قدرت آن برای تأمین بودجه برای جوانان در حال تلاش و افزایش روحیه مصرف کنندگان در همان زمان. پیام کلیدی ما ترویج و عادی سازی رفتار کمک خواهی و برجسته ساختن بهبودی است. ”

نیک براون ، مدیرعامل Batyr: “بسیار مهم است که به جوانان بیشتری در سرتاسر استرالیا با داستانهای امید و انعطاف دست پیدا کنیم ، آنها را قادر سازد تا در مواقع نیاز به حمایت برسند ، و همچنین ابزارهای مورد نیاز برای مراقبت بهتر از خود را ارائه دهند. و یکدیگر

با حمایت مداوم از MOOD ، ما می توانیم تأثیر بیشتری بگذاریم و به مهارت های جوانان برای مدیریت سلامت روانی خود ، مراقبت از همسران خود و تغییر گفتگو در مورد سلامت روانی ادامه دهیم. ”

هیوارد از صنعت برای حمایت بی نظیرش تشکر کرد: “من می خواهم از همه کسانی که در این کمپین تبلیغاتی شرکت کردند ، کل ارتش روستای MOOD تشکر کنم. “بی فایده جرعه جرعه” اولین بار در نوع خود است که کل صنعت را گرد هم می آورد تا یک کمپین آموزنده ، متفاوت و مهمتر از همه موثر ایجاد کند که واقعاً تأثیر مثبتی خواهد داشت. “

 

لطفا تیزر تبلیغاتی این کمپین تبلیغاتی را مشاهده فرمایید:

 

 

true
true
true
true
  1. کيهان

    چقدر جالب بود

  2. سوسن حمیدی

    عالی بود… اینکه بدونی از سود چایی که میخوری چه کمکی به جوانان و کسانی که میخوان خودکشی کنن میکنن لذت بیشتری میبری👏🏼

  3. Afsoon

    انساندوستانه. 👍👏

  4. سیاوش بهمن زاده

    Interesting

  5. Arbi

    به نظرم بسیار نکوست ، برای اینکه قدم در قلمرو انسانیت میگذرد و قصدش کمک به انسانیت و انسان است و مهمتر از همه از چای به جای چیزهای دیگر استفاده شده.

  6. قبادی

    احسنت

  7. افشین

    ای ول به ایده

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true