هوهتاماکی متخصص بسته بندی انعطاف پذیر Elif را با قیمت 412 میلیون یورو خریداری می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
هوهتاماکی متخصص بسته بندی انعطاف پذیر Elif را با قیمت ۴۱۲ میلیون یورو خریداری می کند

هوهتاماکی برای خرید Elif ، تامین کننده اصلی بسته بندی انعطاف پذیر ، به مبلغ ۴۱۲ میلیون یورو ، قراردادی منعقد کرده است.

با این خرید ، هوتاماکی امیدوار است بتواند موقعیت خود را به عنوان یک شرکت بسته بندی انعطاف پذیر پیشرو در بازارهای نوظهور تقویت کرده و در عین حال اهداف پایداری خود را در زمینه بسته بندی انعطاف پذیر موجود در دسته بندی محصولات مصرفی تقویت کند.

این خرید همچنین قابلیت های فناوری و محدوده محصولات Huhtamaki را گسترش می دهد تا بتواند به مشتریان خود خدمات بهتر ارائه دهد. با این حرکت ، هوتاماکی همچنین ردپای تولید بسته بندی انعطاف پذیر خود را در ترکیه ، یکی از برترین کشورهای در حال رشد آینده ، گسترش می دهد.

الیف که در بسته بندی انعطاف پذیر تخصص دارد ، دارای سیستم پیشرفته ای برای جمع آوری و استفاده از ضایعات تولیدی از محل خود و همچنین از محل مشتری است. بیش از ۹۰ port از مجموعه محصولات فعلی این شرکت قابل بازیافت است و این مجموعه همچنین شامل فیلم های قابل کمپوست است.

در سال ۲۰۲۰ ، فروش خالص الیف تقریباً ۱۶۳ میلیون یورو بود و تقریباً ۱۵۰۰ نفر در دو محل تولید خود در استانبول ، ترکیه و قاهره مصر مشغول به کار هستند.

شارل هئولمه ، رئیس و مدیرعامل Huhtamaki ، اظهار می دارد: “من از اعلام این خرید خوشحالم. با داشتن مجموعه ای عالی ، تمرکز قوی بر پایداری و بلندپروازی های رشد ، Elif برای هوهتاماکی مناسب است.

“ما تحت تأثیر تمرکز الیف بر مشتریان خود با ده ها سال همکاری استراتژیک با شرکت های چند ملیتی blue-chip هستیم که در زمینه خود پیشرو هستند و تیم رهبری قوی و توانمند Elif.”

Selçuk Yarangűmelioğlu ، مدیرعامل Elif ، می افزاید: “ما از پیوستن به Huhtamaki ، شرکتی که دیدگاه پایداری و رشد ما را به اشتراک می گذارد ، هیجان زده هستیم. الیف همواره یک شریک اختصاصی برای شرکت های چند ملیتی با دارا بودن بهترین دارایی ، خدمات و کیفیت است.

“تحت مالکیت جدید ، ما به ارائه راه حل های پایدار به مشتریان خود در سطح جهانی ادامه می دهیم ، تمرکز خود را بر بازارهای در حال ظهور سریع افزایش می دهیم ، از طریق مقیاس به هم افزایی پی می بریم و قابلیت های خود را گسترش می دهیم.”

این تجارت بخشی از بخش تجاری بسته بندی انعطاف پذیر Huhtamaki خواهد شد. برای حمایت از تأمین مالی خرید Elif توسط Huhtamaki ، Huhtamäki Oyj یک تسهیلات تأمین مالی ۵۰۰ میلیون دلاری با Citi امضا کرده است ، که همچنین در این معامله مشاور بوده است.

این معامله منوط به تأیید مقامات رقابت در ترکیه است و انتظار می رود پس از تأیید مقررات بسته شود. هر دو شرکت تا زمان تعطیلی به روال معمول به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true