- 13 ارد 1403
- اخبار , تبلیغات دیجیتال
- ایمیل
- پرینت
true
true
false
false
false
true
true
false
true
شش ویژگی جدید شامل راه هایی برای جذب مشتریان با ارزش، مدیریت بودجه و ارتباط مجدد با مشتریان سابق است.
Google Ads شش ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کمپینهای Performance Max معرفی کرد.
حالت ارزش مشتری این ویژگی جدید PMax، در نسخه بتا، برای کمک به تبلیغکنندگان PMax که از اهداف تبدیل خرید برای به دست آوردن مشتریان با ارزش استفاده میکنند، کمک میکند. اکنون اهداف جدید جذب مشتری برای تبلیغ کنندگان Search Ads 360 در دسترس است.
هدف حفظ مشتری این ویژگی PMax، همچنین در نسخه بتا، برای کمک به بازگرداندن مشتریان از دست رفته از طریق استفاده از استراتژیهای هدفمند بر اساس الگوهای رفتاری کشفشده توسط هوش مصنوعی طراحی شده است.
جمعیت شناسی دقیق دادههای مربوط به گروههای سنی و جنسیتی اکنون در حال انتشار است. شما می توانید آن را در بینش مخاطبان پیدا کنید. در نظر گرفته شده است که به ایجاد تبلیغات با هدف بهتر در گروه های خاص کمک کند.
بینش سرعت بودجه میتوانید ردیابی هزینهها، هزینههای جاری و پیشبینیشده را در زمان واقعی مشاهده کنید و عملکرد تبدیل را پیشبینی کنید. گوگل معتقد است که این به شناسایی مناطق بالقوه برای تغییر بودجه استراتژیک کمک می کند.
حذف آدرس IP در سطح حساب. تبلیغکنندگان PMax اکنون میتوانند آدرسهای IP خاص (مثلاً شرکت شما) را حذف کنند و بودجه هدر رفته در تعاملات تبلیغاتی ناخواسته را کاهش دهند.
گسترش URL نهایی به گفته گوگل، این ویژگی جدید PMax، در نسخه بتا، به شما امکان میدهد آزمایش کنید که آیا «جایگزینی URL نهایی خود با یک صفحه فرود مرتبطتر از وبسایت شما نتایج قویتری ایجاد میکند یا خیر». شرکت در آزمایش گسترش URL نهایی، ترافیک شما را تقسیم میکند و بخشی از بودجه خود را به آزمایش این ویژگی اختصاص میدهد، در حالی که نتایج را در کنار راهاندازی اصلی خود ردیابی میکنید.»
true
true
https://sanatpanjom.ir/?p=9828
true
true