Flow Materials طیف جدیدی از چسب های بسته بندی انعطاف پذیر را عرضه می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
Flow Materials طیف جدیدی از چسب های بسته بندی انعطاف پذیر را عرضه می کند

Flow Materials راه‌اندازی طیف جدیدی از محلول‌های چسب بدون حلال و مبتنی بر آب را به عنوان یک دارایی پایدار برای بسته‌بندی انعطاف‌پذیر اعلام کرده است.

دفتر مرکزی این شرکت در زوگ، سوئیس و تامین کننده بریتانیا و اتحادیه اروپا است، این شرکت بر تامین چسب برای مبدل های بسته بندی انعطاف پذیر تمرکز دارد.

Flow Materials می‌گوید مجموعه‌ای از چسب‌های حلال، بدون حلال و پایه آب را توسعه داده است و در حال همکاری با تعدادی از مشتریان در سراسر بریتانیا، آلمان و ایتالیا برای «تغییر بازی» در عملکرد عرضه است.

بسترها، جوهرها، چسب‌ها، پوشش‌های پایدار

مایک هولمز، مدیر فروش بریتانیا و نوردیک، اظهار داشت: واضح است که بازار بسته بندی انعطاف پذیر با فشار برای نوآوری و ارائه راه حل های جدید که پایداری بسته ها و فرآیندهای تولید را بهبود می بخشد، به سرعت در حال تغییر است. ما می دانیم که مبدل ها به پشتیبانی فنی متخصص جامع و همچنین تامین کنندگان چابک و پاسخگو نیاز دارند که با آنها به عنوان شریک برای ارائه راه حل های نسل بعدی همکاری می کنند.

وی افزود: بسته‌بندی انعطاف‌پذیر امروزی در حال تغییر است – بسترها، جوهرها، چسب‌ها، پوشش‌ها – تمام جنبه‌های طراحی عملکردی برای کاهش هزینه، افزایش کیفیت و تولید پایدارتر مورد توجه قرار گرفته است. در فلو، ما متخصص چسب و لمینیت با آموزش هستیم و دانش و مهارت های فنی برای حمایت از مشتریان در پیگیری بهبود مستمر آنها داریم.

در ژانویه، مونتین نوار کاغذی جدیدی را – با چسب لاستیکی طبیعی و پشتیانی که بنا بر گزارش‌ها از جنگلداری پایدار تامین می‌شود – در محدوده گرین لاین خود به امید اینکه انتقال مشتریان به راه‌حل‌های بسته‌بندی تک ماده و قابل بازیافت را ساده‌تر کند، معرفی کرد. گفته می شود که این نوار مقادیر چسبندگی و استحکام چسب “به طور قابل توجهی بالاتر” را ارائه می دهد و به طور قابل اعتمادی به جعبه های مقوایی با وزن متوسط، کیسه های پستی، کیسه ها و کارتن ها می چسبد.

UPM Raflata ماه گذشته اعلام کرد که با فناوری چسب اکریلیک چندمنظوره اشعه ماوراء بنفش برای فیلم‌های پلی‌اتیلن RecyClass Recognition دریافت کرده است، طبق گزارش‌ها اولین تولیدکننده لمینت حساس به فشار است که تأییدیه فناوری را در این دسته دریافت می‌کند. این شناخت، مجموعه مواد برچسب پلی اتیلن (پلی اتیلن) تایید شده توسط RecyClass UPM Raflatac را گسترش می دهد، که به رسمیت شناخته شده است که بازیافت سازگار با فیلم های انعطاف پذیر PE رنگی و طبیعی است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true