بسته بندی جدید مسواک بدون پلاستیک توسط Aldi معرفی شد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بسته بندی جدید مسواک بدون پلاستیک توسط Aldi معرفی شد

Aldi بسته‌بندی‌های جدید بدون پلاستیک را روی مسواک‌های روزانه خود معرفی کرده است که به هدف خود برای حذف حدود ۱۷ تن بسته‌بندی پلاستیکی در سال کمک می‌کند.

این سوپرمارکت بسته بندی های پلاستیکی و کارتی را با یک جایگزین مقوایی جایگزین کرده است و هدف آن این است که بازیافت را برای مشتریان در خانه بدون نیاز به جداسازی آسان تر کند. این تغییر در مورد مسواک های دوتایی Aldi Soft and Whitening Dentitex اعمال می شود.

لوک امری، مدیر پلاستیک و بسته‌بندی Aldi، می‌گوید: «کاهش پلاستیک برای ما در Aldi یک اولویت بزرگ است و می‌دانیم که چقدر برای مشتریانمان اهمیت دارد.

ما به طور مداوم به دنبال راه‌های نوآورانه برای اصلاح بسته‌بندی خود هستیم و ایجاد این تغییر در مسواک‌هایمان گام دیگری به جلو در کار مداوم ما برای حذف پلاستیک در صورت امکان است.

اوایل سال جاری، Aldi همچنین از آزمایش رول های توالت دوتایی در خطوط برچسب شخصی خود در فروشگاه های منتخب خبر داد، به این معنی که مشتریان می توانند دو برابر حجم ورق در هر رول دریافت کنند. خرده فروش امیدوار است که اندازه بسته بندی را کاهش دهد و انتشار گازهای گلخانه ای را در حین تحویل کاهش دهد.

Aldi همچنین با Packamamato همکاری کرد تا بطری‌های شراب «مسطح» تولید شده به طور کامل از PET بازیافت شده را تولید کند که گفته می‌شود تقریباً هفت برابر سبک‌تر از شیشه‌های جایگزین است و حمل و نقل و ذخیره‌سازی را ساده‌تر می‌کند. در مقایسه با بطری‌های گرد سنتی، هدف جایگزین‌های تخت این است که ۳۰ درصد از کامیون‌ها را از جاده خارج کنند و بدون کاهش مقدار شراب در یک بسته، به مزایای زیست‌محیطی منجر شوند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true