Eastman و SEE سینی مواد غذایی پروتئینی سبک و قابل کمپوست را تولید می کنند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
Eastman و SEE سینی مواد غذایی پروتئینی سبک و قابل کمپوست را تولید می کنند

Eastman و SEE (سابق Sealed Air) یک سینی کمپوست پذیر سبک وزن و دارای گواهینامه را راه اندازی کرده اند که برای جایگزینی جایگزین های سنتی فوم پلی استایرن در کاربردهای بسته بندی پروتئین طراحی شده است.

سینی جدید با استفاده از مواد ایستمن Aventa Renew ساخته شده است. اینها از خمیر چوب و استیل از مجموعه ای از مواد بازیافتی ساخته شده اند. در مورد دومی، Eastman توضیح می دهد که حاوی حداکثر ۴۳٪ محتوای بازیافتی است که توسط ISCC PLUS از طریق فرآیند تخصیص تعادل جرم تأیید شده است.

این شرکت همچنین بر گواهینامه FSC Chain of Custody خود تاکید می کند و ادعا می کند که تمام تامین کنندگان آن تحت FSC یا PEFC Chain of Custody گواهینامه دارند.

در همین حال، سینی روکش کمپوست پذیر CRYOVAC SEE دارای گواهینامه صنعتی قابل کمپوست شدن و عاری از PFAS است. گفته می شود که حدود ۵۰ درصد سبک تر از سینی های PET است، برای بسته بندی محصولات پروتئینی در طیف وسیعی از اندازه ها، بخش ها و مقادیر طراحی شده است و همچنین مقاومت در برابر نشت را ارائه می دهد.

در نتیجه، سینی ساخته شده مشترکاً توسط TÜV اتریش به‌عنوان کمپوست‌پذیر خانگی و توسط مؤسسه محصولات زیست تخریب‌پذیر (BPI) به عنوان کمپوست‌پذیر صنعتی تأیید شده است. از آنجایی که عمدتاً حاوی استات سلولز است که از خمیر چوب به دست می‌آید، ظاهراً می‌تواند تحت میکروب‌های طبیعی تجزیه شود بدون اینکه ریزپلاستیک‌ها را پشت سر بگذارد.

Eastman و SEE اضافه می کنند که سینی با تجهیزات بسته بندی مواد غذایی صنعتی موجود سازگار است و در حال حاضر برای چندین برنامه کاربردی در بازار استفاده می شود.

کمپوست‌سازی سینی بسته بندی مواد غذایی – پروتئینی

جف کاربک، دکتری، گفت: «یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های این سینی‌ها این است که مانند پلاستیک‌های سنتی در یک فضای چالش‌برانگیز عمل می‌کنند و در عین حال از طریق کمپوست‌سازی یک راه‌حل پایان عمر ارائه می‌کنند – یک «برد-برد» برای محیط زیست. .D.، معاون نوآوری شرکت ایستمن.

«کاری که ما با Sealed Air انجام دادیم نشان دهنده تعهد هر دو شرکت به انجام تعهدات اقتصاد دایره ای است. Aventa Renew و نام تجاری CRYOVAC عملکرد غیرقابل سازش را با مسئولیت زیست محیطی ترکیب می کنند.

ما به Sealed Air بابت راه اندازی این محصول تبریک می گوییم و می دانیم که به نشان دادن وضعیت Aventa Renew به عنوان یک تغییر دهنده بازی برای صنعت غذا کمک می کند.

تیفانی برت، Ph.D.، مدیر اجرایی بازاریابی استراتژیک و پایداری برای قاره آمریکا در SEE، افزود: “تشویق توسعه اقتصاد دایره ای پلاستیک نیازمند تعهد و همکاری از همه جنبه های زنجیره ارزش است، از جمله جایی که ما مواد خود را تامین می کنیم.” سینی روکش کمپوست با نام تجاری CRYOVAC ما بدون ابتکار محصولی که از Eastman استفاده می کنیم امکان پذیر نخواهد بود و ما هیجان زده هستیم که با آنها همکاری کنیم تا این سینی نوآورانه را به بازار عرضه کنیم.

سینی بوجود آمده از

در پاسخ به افزایش محدودیت‌های قانونی در مورد ظروف غذای آماده، TIPA سینی زیستی، قابل بازیافت و قابل بازیافت خانگی خود را توسعه داده است – این سینی که از ضایعات برنج به دست می‌آید. قرار است جایگزین بسته بندی مواد غذایی پلاستیکی و کاغذی شود.

در همین حال، Klöckner Pentaplast ادعا می کند که اولین سینی بسته بندی مواد غذایی را که کاملاً از مواد سینی بازیافتی تشکیل شده است با ابتکار حلقه بسته Tray2Tray خود ساخته است. این سیستم سینی های مواد غذایی استفاده شده را بازیابی می کند و آنها را در سینی های غذای بیشتری بازیافت می کند تا یک حلقه بسته از بسته بندی مواد غذایی “ایمن، محافظ و کاملا قابل بازیافت” ایجاد کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true