Lidl پس از تأخیر در طرح دولتی، آزمایشی برای بازگشت بطری های داخلی راه اندازی می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
Lidl پس از تأخیر در طرح دولتی، آزمایشی برای بازگشت بطری های داخلی راه اندازی می کند

Lidl طرح بازگشت بطری را در تمام سوپرمارکت‌های خود در گلاسکو راه‌اندازی کرده است – اقدامی که پیش‌بینی می‌شود بازیافت ۱۰٫۵ تن پلاستیک و آلومینیوم را در هر ماه از طریق استفاده از دستگاه‌های فروش معکوس در فروشگاه تسهیل کند.

خریداران با عرضه در تمام ۲۱ فروشگاه گلاسکو خود، با پتانسیل گسترش بیشتر، برای هر کالای واجد شرایطی که برمی گردند، یک جایزه ۵p دریافت خواهند کرد. این مبلغ را می‌توان در مقابل خرید آن‌ها بازخرید کرد یا به شریک خیریه Lidl، The STV Children’s، که از سال ۲۰۱۱ با آن کار می‌کند، اهدا کرد.

هیچ سقفی برای تعداد اقلام قابل بازگرداندن وجود ندارد و لیدل بطری ها و قوطی های واجد شرایط خریداری شده از هر خرده فروشی را تا زمانی که تمیز و خرد نشده باشند می پذیرد.

دستگاه‌ها بسته‌بندی نوشیدنی‌های یک‌بار مصرف ساخته شده از PET یا آلومینیوم

راه اندازی پس از آن صورت می گیرد که دولت اسکاتلند معرفی طرح بازگشت سپرده خود (DRS) را از تاریخ آغاز به کار اولیه آن در ۱۶ اوت ۲۰۲۳ به تعویق انداخت. توسط تخفیفان در محل قرار داده شده است.

برخلاف DRS، طرح بازگشت بطری Lidl روی قیمت خرده‌فروشی محصول اصلی ودیعه نمی‌گذارد.

این دستگاه‌ها بسته‌بندی نوشیدنی‌های یک‌بار مصرف ساخته شده از PET یا آلومینیوم را می‌پذیرند، در اندازه ۱۰۰ میلی‌لیتر تا ۳ لیتر و دارای بارکد قابل خواندن برای اسکن در محل اهدا هستند. این خرده فروش می گوید که اقلام لبنی مانند شیر پلاستیکی HDPE یا نوشیدنی ماست، بسته های تترا، کارتن های کاغذی، شیشه و کیسه ها واجد شرایط برگشت نیستند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true