بطری های ۱۰۰% rPET و پلت فرم جدید بسته بندی پایدار توسط کوکاکولا فیلیپین رونمایی شد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بطری های ۱۰۰% rPET و پلت فرم جدید بسته بندی پایدار توسط کوکاکولا فیلیپین رونمایی شد

کوکاکولا فیلیپین گزارش می دهد که بطری های ساخته شده از ۱۰۰% rPET، به استثنای درپوش و برچسب، را برای برندهای Coca-Cola Original و Wilkins Pure در کنار یک پلت فرم جدید بسته بندی پایدار برای آموزش مصرف کنندگان در مورد مقابله با زباله های پلاستیکی عرضه کرده است.

پس از معرفی بسته بندی ۱۰۰٪ rPET برای بطری های ۵۰۰ میلی لیتری Sprite خود در سال ۲۰۱۹، اکنون بسته بندی مشابهی را برای بطری های ۱۹۰ میلی لیتری و ۳۹۰ میلی لیتری کوکاکولا اورجینال و ۵۰۰ میلی لیتری Wilkins Pure خود رونمایی می کند. اینها ادعا می کنند که هم با مقررات محلی و هم با استانداردهای جهانی شرکت کوکاکولا برای بسته بندی rPET درجه مواد غذایی مطابقت دارند.

گفته می شود در حال حاضر حداقل یک برند کوکاکولا با بسته بندی ۱۰۰% rPET در بیش از ۴۰ کشور در سراسر جهان از جمله اندونزی، میانمار، ویتنام و سایر کشورهای آسه آن عرضه می شود. در فیلیپین، بیش از ۲۰۰۰ محل بازیافت در فروشگاه‌های ساری‌ساری و کاریندریا در سراسر کشور به منظور بهینه‌سازی راحتی مصرف‌کننده و تشویق مشارکت در تلاش‌های بازیافت ایجاد شده است.

به نوبه خود، انتظار می رود که صاحبان فروشگاه های کوچک درآمد بیشتری کسب کنند و ظرفیت گسترش تجارت خود را داشته باشند، در حالی که انتظار می رود تعداد ظروف پلاستیکی خارج از جریان زباله های بازیافتی کاهش یابد. کوکاکولا فیلیپین ادعا می کند که بیش از ۳۳ میلیون بطری برای بازیافت از طریق بخش خرده فروشی در یک سال جمع آوری شده است که بسیاری از آنها ظاهراً به بطری های جدید کوکاکولا تبدیل شده اند.

با همکاری Plastic Bank فیلیپین، این شرکت ۳۳ شعبه جمع آوری زباله های قابل بازیافت را در Cavite و Laguna فعال کرده است که ظاهراً معیشت کارگران بخش غیررسمی زباله را بهبود بخشیده و بیش از ۸٫۷ میلیون بطری پلاستیکی را از زمان شروع همکاری در سال ۲۰۲۱ جمع آوری کرده است.

تونی دل روزاریو، رئیس شرکت کوکاکولا فیلیپین، گفت: «در کوکاکولا ما می‌دانیم که مشکل زباله‌های پلاستیکی در فیلیپین هم فوری و هم پیچیده است. “به همین دلیل است که ما رویکردی مشترک برای کمک به حل این مشکل و ایجاد یک اقتصاد دایره ای برای PET پلاستیکی در کشور اتخاذ می کنیم.

ما متعهد به ارائه طرح‌های بسته‌بندی نوآورانه، گسترش دامنه و تأثیر برنامه‌های جمع‌آوری و بازیافت، و ایجاد مشارکت‌های استراتژیک با طیف وسیعی از سازمان‌های دولتی، شرکای صنعتی و سازمان‌های محلی هستیم.

ما همچنین از قدرت برندهای خود برای مشارکت دادن مصرف کنندگان در ابتکارات جمع آوری و بازیافت و ایجاد آگاهی و درک اینکه بطری های پلاستیکی استفاده شده قابل بازیافت هستند استفاده خواهیم کرد و در نهایت جان بسیاری خواهند داشت.

این شرکت همچنین در تلاش است تا خط لوله ای از مواد بازیافتی با کیفیت بالا ایجاد کند تا مقدار مناسبی از محتوای بازیافتی را برای بسته بندی پلاستیکی خود تهیه کند. شریک بطری آن، Coca-Cola Beverages Philippines، و Indorama Ventures قبلاً وارد یک سرمایه گذاری مشترک برای ایجاد PETValue Philippines شدند، یک مرکز بازیافت بطری به بطری که در این زمان از سال گذشته شروع به کار کرد و پیش بینی بازیافت دو میلیارد قطعه جمع آوری شده پس از آن را دارد. بطری های PET مصرف کننده هر سال.

این ابتکارات با استراتژی بسته بندی پایدار شرکت کوکاکولا مطابقت دارد – هدفش این است که تا سال ۲۰۲۵ ۱۰۰٪ از بسته بندی های خود را در سراسر جهان قابل بازیافت کند، با استفاده از حداقل ۵۰٪ پلاستیک بازیافتی در تمام بسته بندی های خود و کمک به جمع آوری معادل آن هر قوطی و بطری که تا سال ۲۰۳۰ به فروش می رسد، و تسهیل تلاش متحد برای دور نگه داشتن زباله ها از محیط زیست.

پیام «بازیافت من دوباره» روی برچسب بطری های rPET جدید نمایش داده می شود و با یک کد QR همراه است. این امر مصرف کننده را به اطلاعاتی در مورد برنامه بازیافت جدید کوکاکولا فیلیپین تحت پلت فرم بسته بندی پایدار آن، May Ikabobote Pa – به انگلیسی، Bottles Can Many Lives – هدایت می کند که به دنبال تشویق مصرف کنندگان و سازمان ها به طور یکسان برای اقدام علیه آلودگی پلاستیکی است.

May Ikabobote Pa شامل فعالیت‌های «درگیرکننده» بازیافت در رویدادهای مصرف‌کننده روی زمین کوکاکولا است. این شرکت همچنین در کنار گروه‌ها و رهبران جامعه برای توسعه محتوای آموزشی و حمایت از شیوه‌های مبتنی بر پایداری از طریق ارتباطات دیجیتالی کار خواهد کرد.

علاوه بر این، با ۷-Eleven و Shell برای اجرای برنامه‌های بازیافت برای بهینه‌سازی راحتی و تشویق آن‌ها به بازیافت با اهدای تلاش‌هایشان همکاری خواهد کرد. امید است که این ابتکارات وحدت را تقویت کند و به مصرف کنندگان یادآوری کند که بازیافت بطری های پلاستیکی خالی آنها مهم است.

علاوه بر این، برنامه مشارکت کارکنان کوکاکولا فیلیپین Tapon to Reborn در نظر دارد کارکنان را در سرتاسر فیلیپین تشویق کند تا با جمع‌آوری، جداسازی و بازگرداندن بطری‌های PET خالی، قوطی‌ها و کارتن‌های نوشیدنی خود به دفتر برای بازیافت در تلاش‌های کاهش زباله‌های پلاستیکی شرکت کنند. اینها سپس به کارخانه بازیافت PETValue و دیگر تأسیسات بازیافت شریک ارسال می شوند تا به بطری های جدید تبدیل شوند.

انتظار می‌رود این ابتکار ۵۰۰ کیلوگرم بطری و قوطی PET را جمع‌آوری و به فروش برساند و درآمد حاصل از آن برای حمایت از تلاش‌های جنگل‌سازی در جنگل‌های مانگرو لاگادلارین و سیرا مادره تنظیم شود.

در اخبار دیگر، کوکاکولا HBC قصد دارد سالانه ۲۰۰ تن پلاستیک را با استفاده از آزمایشی یک مقوا و کاغذ جایگزین به جای فیلم شرینک پلاستیکی برای بسته های ۱٫۵ لیتری کوکاکولا، فانتا و اسپریت که در اتریش فروخته می شود، کاهش دهد و ۱۲ یورو سرمایه گذاری کرده است. میلیون دلار برای افتتاح یک خط جدید و پرسرعت برای بطری های شیشه ای قابل برگشت در کارخانه Edelstal خود.

از فوریه ۲۰۱۱، Indorama Ventures ادعا می کند که ۱۰۰ میلیارد بطری PET پس از مصرف را بازیافت کرده است، ۲٫۱ میلیون تن زباله را از محیط زیست منحرف کرده و ۲٫۹ میلیون تن ردپای کربن را از چرخه عمر محصول ذخیره کرده است.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true