با Qwarzo آشنا شوید – یک پوشش مانع بر پایه مواد معدنی که توسط Unilever و Innocent تایید شده است - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
با Qwarzo آشنا شوید – یک پوشش مانع بر پایه مواد معدنی که توسط Unilever و Innocent تایید شده است

بسته بندی پایدار این روزها دغدغه جوامع پیشرفته شده است. موادی که به جای پلاستیک به کار می روند و کارکرد آن حتی از پلاستیک امن تر و بهتر است به سرعت جای خود را به پلاستیک می دهد.

به گزارش چاپ و تبلیغات آنلاین به نقل از بسته بندی اروپا؛ Qwarzo یک پوشش مانع ساخته شده از دی اکسید سیلیکون است که می تواند برای جایگزینی پلاستیک و PFAS روی کاغذ، منسوجات و فلز استفاده شود – و قبلاً توسط برندهایی مانند Unilever و Innocent تأیید شده است.

کوارتزو می‌گوید که محصولاتی که با محصولش پوشانده شده‌اند، مطابق با مقررات مربوط به مواد تماس با غذا هستند، زیرا در برابر گرما، سرما، آب، روغن، بخار، مواد شیمیایی و شکستگی “بسیار مقاوم” می‌شوند – در حالی که بی‌بو، نامرئی هستند و طعم ناخوشایندی ندارند. .

محصولات این شرکت را می توان با استفاده از خطوط تولید موجود یا ماشین آلات یکپارچه سفارشی پیاده سازی کرد. از نظر کاربردهای بالقوه، می توان از این پوشش برای ایجاد موانع رطوبت و چربی برای لیوان های کاغذی، کارد و چنگال، بشقاب ها، نی ها، همزن ها و سایر ظروف غذا و نوشیدنی استفاده کرد.

Qwarzo ادعا می کند که این پوشش می تواند به محصولات کمک کند تا ویژگی های بازیافت و کمپوست پذیری خود را حفظ کنند. این محصول را می توان در فرمت های مختلفی مانند روکش قرقره و ورق، برش قالب کاغذی و شکل دهی حرارتی – اما همچنین برای طیف وسیعی از مواد فراتر از کاغذ استفاده کرد.

یکی از اولین صاحبان برندهای بزرگی که روکش Qwarzo را وارد عمل کرد Unilever بود که از آن برای پوشش قاشق های کاغذی در فروشگاه های GROM خود در انگلستان، فرانسه و پرتغال استفاده کرد.

نکته مهم، Unilever می‌گوید که قاشق‌های جدید کاملاً قابل بازیافت و کمپوست هستند و در عین حال در برابر آب و چربی نیز مقاوم هستند.

فناوری Qwarzo می‌تواند کاغذ را با ویژگی‌های بازدارنده ارائه کند و آن را در برابر آب و چربی مقاوم کند. این ویژگی ها باعث می شود که تماس با بستنی خوشمزه ما بسیار مناسب باشد. فاکوندو بلترامینو، متخصص جهانی مواد بسته‌بندی تحقیق و توسعه در مرکز نوآوری مواد غذایی Hive – Unilever می‌گوید: مهم‌تر از همه، با انجام این کار، قابلیت بازیافت و کمپوست‌پذیری ذاتی کاغذ به خطر نمی‌افتد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true