برنامه شتاب دهنده برای افزایش مقیاس لایه های نازک مبتنی بر جلبک دریایی توسط نهنگ تنها فاش شد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
برنامه شتاب دهنده برای افزایش مقیاس لایه های نازک مبتنی بر جلبک دریایی توسط نهنگ تنها فاش شد

برنامه یک ساله شتاب دهنده نوآوری پلاستیک TOM FORD – که توسط Lonely Whale طراحی شده و قصد دارد به عرضه جایگزین های لایه نازک مبتنی بر جلبک دریایی به بازار کمک کند – در کنفرانس برندهای پایدار ۲۰۲۳ اعلام شد.

گفته می شود که پلاستیک لایه نازک ساخته شده از سوخت های فسیلی تقریباً نیمی از کل زباله های پلاستیکی جدیدی را تشکیل می دهد که هر ساله وارد اقیانوس می شوند. بازیافت آنها دشوار است و بسیار آهسته تجزیه می شوند و باعث آلودگی محیط طبیعی و آسیب به حیات وحش می شوند.

برنامه سه فاز و چند ساله Lonely Whale Unwrap the Future در سال ۲۰۲۰ اعلام شد. این برنامه به منظور بررسی و جایگزینی پلاستیک های لایه نازک سنتی که هم قابل دوام و هم از نظر دریایی ایمن هستند، شکل گرفت.

در مرحله اول، جایزه نوآوری پلاستیک تام فورد با مشارکت نهنگ تنها ایجاد شد. Sway، Zerocircle و Notpla به عنوان برندگان امسال در جوایز مد فرش سبز در ماه مارس معرفی شدند و حامیان عنوان TOM FORD BEAUTY، شرکت های Estée Lauder و Trousdale Ventures کیف پول ۱٫۲ میلیون دلاری را که یک جایزه نقدی ترکیبی و سرمایه گذاری مستقیم است، ارائه کردند. .

شتاب دهنده نوآوری پلاستیک تام فورد مرحله دوم را آغاز می کند و هدف آن فراهم کردن دسترسی برندگان جوایز به شبکه های چندوجهی، بینش های پیشرو و همکاران برند برای جایگزینی پلاستیک لایه نازک سنتی در مقیاس بزرگتر است. این شرکت در نظر دارد سمینارهای ماهانه و کارگاه های ارتباطات استراتژیک را با استفاده از تخصص بین صنعت برگزار کند و از شرکت ها برای بهبود راه حل های خود پشتیبانی کند.

چندین عضو ائتلاف پذیرنده اولیه Lonely Whale اکنون در حال آماده شدن برای آزمایش راه حل های بسته بندی برندگان جایزه هستند – از جمله شرکت های Estée Lauder، که در حال انجام یک آزمایش داخلی برای برجسته کردن موارد استفاده بالقوه در طیف تام فورد BEAUTY است. Lonely Whale به‌عنوان مجری عمل می‌کند و هدف آن این است که علاقه شرکت‌ها را برای تغییر گزینه‌های جایگزین با توانایی برندها در پذیرش آن‌ها مرتبط کند.

نانسی ماهون، مدیر ارشد پایداری در شرکت‌های استی لادر، گفت: «در طول سفر پایداری خود در شرکت‌های استی لادر، آموخته‌ایم که مشارکت‌ها و همکاری‌های استراتژیک برای کمک به ما در رسیدن به اهداف ضروری هستند. “ما مفتخریم که همکاری خود را با Lonely Whale ادامه دهیم تا به پیشبرد ادغام مواد بسته بندی نوآورانه مبتنی بر جلبک دریایی در صنایع مد و زیبایی و فراتر از آن کمک کنیم.”

فیلیپ ساروفیم، بنیانگذار Trousdale Ventures، گفت: «رونمایی از برندگان جایزه نوآوری پلاستیک تام فورد تنها اولین قدم بود. اکنون ضروری است که دسترسی به سرمایه برای این شرکت ها با گسترش آنها تسریع شود، و پلاستیک های مضر را با راه حل هایی که ریشه در طبیعت دارند جایگزین کنند.

«نوآوری در هسته اخلاق سرمایه‌گذاری ما باقی می‌ماند، و ما هیجان‌زده هستیم که شاهد تأثیر تحول‌آفرین این شرکت‌ها باشیم و با حفظ سلامت سیاره‌مان، راه را برای فردای امیدوارکننده‌تری هموار کنیم.»

لوسی سامنر، یکی از بنیانگذاران نهنگ تنها، افزود: «من کاملاً از نبوغ، فداکاری و اشتیاق نشان داده شده توسط برندگان جایزه، Sway، Zerocircle و Notpla، و سرمایه گذاری مداوم در نوآوری شرکای ما در TOM FORD BEAUTY، الهام گرفته ام. شرکت های Estée Lauder و Trousdale Ventures فیلیپ ساروفیم.

این برندها در کنار Early Adopter Coalition که اخیراً توسط آتلانتیک بسته‌بندی رهبر سیستم‌های بسته‌بندی به آن ملحق شده است، به طور فعال نوع همکاری رادیکال مورد نیاز برای توسعه راه‌حل‌های ملموس و پویا را نشان می‌دهند که سلامت و رفاه طولانی‌مدت اقیانوس ما را تضمین می‌کند.

هر برندی که علاقه مند به پیوستن به ائتلاف پذیرنده اولیه است، تشویق می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر با Lonely Whale در hello@lonelywhale.org تماس بگیرد.

دیگر پیشرفت‌های مرتبط با جلبک دریایی که در سال جاری اتفاق افتاد شامل کمک مالی بیش از ۳ میلیون پوندی در بودجه بذر برای توسعه پوشش‌های بیومتریال مبتنی بر جلبک دریایی Kelpi برای بسته‌بندی قابل بازیافت و کمپوست خانگی در بخش‌های مواد غذایی، نوشیدنی و آرایشی است.

MACK همچنین امیدوار است که PVOH و PVA را از بسته بندی خود خارج کند و با استفاده از فیلم گیاهی محلول در آب Notpla در خط تولید تمیزکننده پرکننده مجدد، نشت میکروپلاستیک را کاهش دهد.

در همین حال، دومین گروه از برنامه شتاب دهنده AD Stretch Avery Dennison، پنج شرکت نوپا – از جمله Peafowl Plasmonics، Puro Renewables، و BeFC – را برای مقابله با موانع موجود در صنعت برچسب‌ها و بسته‌بندی برای بسته‌بندی متصل، نوآوری مواد و پایداری انتخاب کرده است.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true