لگو از بازیافت بطری های پلاستیکی به آجر عقب نشینی می کند و دلیل آن افزایش انتشار گازهای گلخانه ای است - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
لگو از بازیافت بطری های پلاستیکی به آجر عقب نشینی می کند و دلیل آن افزایش انتشار گازهای گلخانه ای است

به نقل از چاپ و تبلیغات آنلاین: طبق گزارش فایننشال تایمز، لگو تصمیم خود را برای تولید آجر از بطری های پلاستیکی بازیافتی تغییر داده و گزارش داده است که انتشار کربن را در مقایسه با پلاستیک های بکر ساخته شده از نفت خام کاهش نداده است.

در سال ۲۰۲۱، لگو قصد خود را برای حذف فاز نفت خام از تولید آجر خود طی دو سال آینده اعلام کرد، با بی‌بی‌سی پیشنهاد کرد که حدود ۸۰ درصد از تولید سالانه آجر آن حاوی ABS است. این آجر به نمونه اولیه آجر ساخته شده از PET بازیافت شده تبدیل شد.

در حالی که این شرکت هنوز «کاملاً متعهد» به یافتن یک ماده جایگزین است، آزمایش‌های بیشتر ظاهراً نشان داده است که نمونه اولیه انتشار کربن لگو را کاهش نداده است. فرآیندهای تولید اضافی ظاهراً انرژی بیشتری مصرف می کنند.

نیلز کریستینسن، مدیرعامل این شرکت به فایننشال تایمز گفت: «ما صدها و صدها ماده را آزمایش کردیم. “فقط امکان یافتن چنین ماده ای وجود ندارد.”

تیم بروکس، معاون توسعه پایدار نیز اظهار داشت: «به منظور افزایش مقیاس تولید، سطح اختلال در محیط تولید به حدی بود که ما نیاز به تغییر همه چیز در کارخانه‌هایمان داشتیم. پس از همه اینها، ردپای کربن بالاتر بود. ناامید کننده بود.»

لگو گزارش می دهد که در حال آزمایش مواد مختلف دیگر در جستجوی راه حلی پایدار است و سخنگویی به بی بی سی گفته است که بیش از ۱٫۲ میلیارد دلار در طرح های پایداری خود تا سال ۲۰۲۵ سرمایه گذاری خواهد کرد – کمکی به اهدافش برای استفاده بیشتر. مواد پایدار و کاهش انتشار کربن آن تا ۳۷ درصد تا سال ۲۰۳۲٫

پیشرفت‌های دیگر شامل ادغام bio-PE – که گفته می‌شود از نیشکر برزیلی تامین می‌شود – در بیش از ۲۰۰ عنصر کوچک از اسباب‌بازی‌های آن، با راهنمایی ارائه شده توسط WWF است. این شرکت همچنین اعلام کرد که قصد دارد پلاستیک‌های یک‌بار مصرف را از جعبه‌های خود از سال ۲۰۲۰ حذف کند و در ماه آوریل با Novo Nordisk و European Energy برای استفاده از متانول الکترونیکی به‌عنوان جایگزینی با کربن کمتر برای تولید پلاستیک معمولی، قراردادی امضا کرد.

در تغییر دیگری از یک ابتکار پایداری، Hasbro پس از تصمیم قبلی خود برای حذف تدریجی تمام پلاستیک‌ها، پنجره‌ها و تاول‌های rPET و bio-PET را دوباره در بسته‌بندی ۶ اینچی خود قرار می‌دهد.

همانطور که Floor Uitterhoeve، مدیر پایداری بازار در اروپا برای ما توضیح داد، مک‌دونالد همچنین قصد دارد تا پلاستیک‌ها را در اسباب‌بازی‌های Happy Meal کاهش دهد.

 

منبع خبر :
true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true