حضور ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی در پنجمین نمایشگاه چاپ و فرآوری - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
حضور ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی در پنجمین نمایشگاه چاپ و فرآوری

بیش از ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی و جمعی از هیئت‌های خارجی کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق و عمان در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری حضور دارند.

به گزارش چاپ و تبلیغات آنلاین به نقل از ایبنا، رضا رحمانی، با اشاره به برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری، گفت: در این دوره از نمایشگاه، ۱۲۰ شرکت در قالب ۱۲۰ غرفه حضور دارند و جدیدترین دستاوردهای خود را در حوزه چاپ و بسته‌بندی در بخش‌های مختلف صنایع نشر، غذایی، دارویی و بهداشتی عرضه می‌کنند.

وی افزود: همچنین قرار است هیئت‌های خارجی از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، عمان، سوریه، کویت و موریتانی برای آشنایی با دستاوردهای صنعت چاپ ایران در این رویداد حضور داشته باشند.

رحمانی با بیان اینکه ۱۵ دوره‌ آموزشی برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، توضیح داد: این دوره‌ها به همت انجمن علوم و فناوری بسته‌بندی ایران، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اهواز، شرکن هواپویان بهسان ایرانیان، کامیاب مرام و نشریه هنر بسته‌بندی برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت رویداد برساز گفت: ازجمله موضوعات آموزشی می‌توان به سمینار تخصصی شیوه‌های نوین ورود به بازار کشورهای قطر، عمان و کویت اشاره کرد، همچنین درباره مباحثی چون کنترل کیفیت در چاپ افست، آخرین گرایش‌ها و آینده بسته‌بندی در جهان، جادوی طراحی ساختار بسته‌بندی و … نیز دوره پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، مراسم افتتاحیه نمایشگاه دوشنبه ۱۰ مهر ساعت ۱۱ برگزار خواهد شد.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری ۱۰ تا ۱۳ مهرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true