شرکت ایتالیایی مواد بسته بندی پایدار را روانه بازار کرد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
شرکت ایتالیایی مواد بسته بندی پایدار را روانه بازار کرد

منبع: ECB
Cosmec Srl
Cosmec ، یک شرکت ایتالیایی که سیستم های اتوماتیک تولید می کند ، بیش از ۳۰ سال تجربه در بخش میوه و سبزیجات دارد و شریک شرکت هلندی GREEFA است. از ژانویه ۲۰۲۱ ، Cosmec از کارتن ، بسته بندی انعطاف پذیر برای میوه ها و سبزیجات تازه ، خشک و یخ زده استفاده می کند.

جیووانی آلویسی ، مدیر تولید درشرکت بسته بندی  Cosmec

“به لطف مواد سلولزی جدید با خواص فوق العاده و همکاری با Policarta AFC Packaging ، ما دستگاه بسته بندی عمودی MVP-850 را طراحی کرده ایم. بسته بندی طیف گسترده ای از محصولات در انواع مختلف بسته بندی ، با استفاده از تمام مواد موجود امکان پذیر است. Abori Chet ، مدیر Cosmec گفت ، اما این کاغذ با NoW (بدون فناوری ضایعات) است که ما را قادر می سازد به عملکرد عالی دست یابیم.

MVP-850 نتیجه همکاری شرکت ها و افراد با تجربه و تخصص زیاد در بخش میوه و تره بار ، به ویژه در زمینه بسته بندی است.

“ترکیب Cosmec و InKarta نتیجه تحقیقات و آزمایشات متعددی است که توسط Policarta AFC با کاغذ NoW بر روی برند های اصلی در بازار AGF و فراتر از آن انجام شده است (Jasa، Ulma، Sorma، Gna، Ilapack، Martini، GKS، PFM، Masterpack ، Redpack ، Gruppo IMA). این به ما امکان طراحی M/C Vertical جدید را با عملکرد خوب در مقایسه با ماشین های مشابه و با ظرفیت تولید متوسط ​​بیش از ۳۵ بسته در دقیقه می دهد. ”

ویژگی های اصلی MVP-850 در بسته بندی

قابلیت استفاده از کاغذ NoW ، PP ، PET ، فیلم HDPE ، ورقه ورقه ، شبکه PE و نوار متصل یا جدا شده ، پلی اتیلن یا مواد لاکی
کنترل میلی متری از uncoiling رول های مواد مورد استفاده
میله های مهر و موم عمودی و افقی با فناوری گروه AFC
تشخیص خود قادر به گزارش نقص و/یا قطعات معیوب است
کنترل از راه دور
کشیدن ، باز کردن ، رانندگی میله های مهر و موم افقی با موتورهای براشلس زیمنس
PLC زیمنس
صفحه لمسی Asem 10 ‘با برنامه مبتنی بر نماد بصری و نقشه های واقع گرایانه

اخبار بسته بندی - صنعت بسته بندی مواد غذایی

به لطف فناوری نوآورانه میله های آب بندی گروه AFC ، انتقال از یک ماده (کاغذ) به ماده دیگر (فیلم پلاستیکی) و برعکس بسیار ساده است ، بدون جایگزینی هیچ قسمت مکانیکی. این دستگاه با چندین برنامه خاص کار می کند و دما ، فشار ، زمان و نیروی کشش را تنظیم می کند.

“ویژگی کنترل از راه دور به شما امکان می دهد هزینه های خدمات را بیش از ۸۰ reduce کاهش دهید. همه اجزای تجاری به راحتی در بازار موجود هستند و از اتصالات سریع رهایی استفاده می کنند که به راحتی برداشته می شود و توسط هر تکنسینی جایگزین می شود. با این حال ، برای کسانی که آشنا نیستند با این کار ، سرویس می تواند از راه دور توسط پرسنل Cosmec نظارت شود. ”

Giovanni Aloisi و Abori Chet از Cosmec

مطالعات Nextplora ، آژانس مدیریت بینش ، نشان می دهد که روند بسته بندی با تمرکز واضح بر پایداری ، آگاهی زیست محیطی و قابلیت بازیافت است.

MVP-850 راه حلی ایده آل برای کسانی است که به دنبال دستیابی به کمال در بسته بندی پایدار خود به روشی سریع و تمیز هستند. این کار کاملاً با کاغذ NoW ، اما همچنین با سایر مواد تجاری موجود ، مانند روکش لایه ای ، جدا شده ، چند لایه ، لاک زده ، PP ، PET ، HDPE ، PLA کار می کند.

MVP-850 از Cosmec Srl دارای گواهینامه Industry 4.0 است. این به شرکت اجازه می دهد تا هنگام خرید از اعتبارات مالیاتی ایتالیا استفاده کند.

علاوه بر این ، ماشین ها همچنین می توانند با استفاده از وام برای استفاده ، کاملاً بی ارتباط با مواد مصرفی ، در دسترس باشند.

برای اطلاعات بیشتر:
ابوری چت
Cosmec Srl
از طریق نووا ، ۲۰۰
۴۷۰۳۲ برتینورو (FC)
+۳۹ ۰۵۴۷ ۶۰۰۸۱۹
info@cosmecsrl.eu

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true