سامسونگ متعهد می شود تا سال 2025 تمام پلاستیک های یکبار مصرف را در بسته بندی موبایل حذف کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
سامسونگ متعهد می شود تا سال ۲۰۲۵ تمام پلاستیک های یکبار مصرف را در بسته بندی موبایل حذف کند

سامسونگ به عنوان بخشی از تعهدات پایداری جدید “کهکشان برای سیاره” ، برنامه های خود را برای حذف پلاستیک های یکبار مصرف از بسته بندی محصولات خود ارائه کرده است.

“ما معتقدیم که همه باید در ارائه راه حل های نوآورانه که از کره زمین برای نسل های آینده محافظت می کنند ، نقش داشته باشند. سامسونگ می داند که تلاش های ما باید با مقیاس ، نفوذ و بزرگی کل اکوسیستم کهکشان در سراسر جهان مطابقت داشته باشد. ”

“کهکشان برای سیاره یک گام مهم در سفر ما به سمت ایجاد یک جهان پایدارتر است ، و ما این کار را با صراحت ، شفافیت و همکاری انجام می دهیم که همه چیز را هدایت می کند.”
از نظر بسته بندی ، سامسونگ در حال سرمایه گذاری بر روی “مواد جدید و نوآورانه سازگار با محیط زیست” برای محصولات خود است. با هدف استفاده از مواد بازیافتی در همه محصولات جدید موبایل تا سال ۲۰۲۵ ، سامسونگ قصد دارد از مواد بازیافتی مختلف در محصولات خود استفاده کند ، در حالی که قدرت ، زیبایی و دوام آنها را در نظر می گیرد.

رکن اصلی استراتژی جدید این شرکت حذف پلاستیک های یکبار مصرف از بسته بندی محصولات آن تا سال ۲۰۲۵ است. این شامل کاهش ، حذف و جایگزینی آنچه سامسونگ “منابع و مواد غیر ضروری” می داند که به طور سنتی در بسته بندی دستگاه ها استفاده می شود ، می شود. و جایگزینی آنها با راه حل های “سازگار با محیط زیست”.

سامسونگ همچنین با تعهد به حذف همه زباله ها از محل دفن زباله تا سال ۲۰۲۵ ، زباله های تولید شده در محل کار تلفن همراه خود را به حداقل می رساند.

هدف این شرکت دستیابی به اهداف اولیه خود تا سال ۲۰۲۵ است و هدف آن توسعه تعهدات خود برای حل چالش های جدید پس از ۲۰۲۵ است.

در همین حال ، سامسونگ می گوید که به کشف راه های جدید برای مقابله با بحران آب و هوا ادامه خواهد داد و نقش خود را در تسریع پیشرفت برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار ادامه خواهد داد. این کشور متعهد شده است که پیشرفت خود را به صورت شفاف گزارش دهد و در طول سفر پایداری خود با همکاران و شرکای صنعت همکاری کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true