نهاد برچسب‌گذاری هوشمند جدید بر زنجیره تامین ایمن، شفاف و پایدار تاکید دارد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
نهاد برچسب‌گذاری هوشمند جدید بر زنجیره تامین ایمن، شفاف و پایدار تاکید دارد

گروه بسته بندی جهانی All4Labels ،INTEGRITAG را راه اندازی کرده است، نهادی که ویژگی های ایمن و هوشمند را در راه حل های چاپ دیجیتال به منظور افزایش حفاظت، شفافیت، کارایی و پایداری در زنجیره تامین پیاده سازی می کند.

INTEGRITAG مستقر در میلان، RFID از Rako Secure، برچسب‌گذاری امنیتی هولوگرافیک از طریق شرکت هولوگرام و برچسب‌گذاری با امنیت بالا Centro Grafico را برای تولید راه‌حل‌های برچسب ایمن ترکیب می‌کند. انتظار می رود این فناوری ها با تقلب در محصولات و تهدیدات امنیتی مقابله کنند. کارایی زنجیره تامین را ساده کنید. و به طور یکپارچه در محصولات یا بسته بندی های موجود قرار می گیرد.

این نهاد با فناوری‌های خود که قبلاً گفته شد رقابت‌پذیری و موفقیت شرکت‌ها را افزایش می‌دهد، قصد دارد محصولات را مشروعیت بخشد و ایمنی شهروندان و مصرف‌کنندگان را تضمین کند. ردیابی بی‌درنگ در سراسر زنجیره تامین ارائه می‌کند و به دنبال آن است که محصولات معتبر را از بازار خاکستری دور نگه دارد تا از درآمدهای برند محافظت کند – با ارائه برچسب‌های هوشمند، محصولات امنیتی هولوگرافیک، اثر انگشت QR، EAS، SaaS & Data Analytics، و فویل‌های پایه برجسته.

با استفاده از محصولات RFID و eRFID، برای باز کردن قابلیت مشاهده فرآیند در زمان واقعی، کاهش خطاها و ضایعات، بهبود کارایی عملیاتی و کمک به کاربران خود در دستیابی به اهداف پایداری طراحی شده است. راه‌حل‌های پیشرفته کاملاً یکپارچه را به امید بهینه‌سازی کارایی زنجیره تامین، و همچنین محافظت از برندها و هویت‌ها و بهبود تعامل مصرف‌کننده ارائه می‌کند.

All4Labels امیدوار است که INTEGRITAG بتواند هم برای شرکت‌ها و هم برای دولت‌ها سودمند باشد و بیان می‌کند که این نهاد با تعهد خود به ارتقای محصولات و خدمات خود هماهنگ است. INTEGRITAG یک سرمایه گذاری استراتژیک است که انتظار می رود رقابت All4Labels را در بخش راه حل های هوشمند تقویت کند.

کسب‌وکار هوشمند و امنیتی

مدیر عامل شرکت پالوما آلونسو می‌گوید: «ما خوشحالیم که می‌بینیم خط کسب‌وکار هوشمند و امنیتی زیر چتر INTEGRITAG رشد می‌کند، زیرا همچنان به سرمایه‌گذاری در راه‌حل‌هایی ادامه می‌دهیم که عملکردهای برچسب مهمی را اضافه می‌کنند و ارزش بیشتری برای مشتریانمان ایجاد می‌کنند.

تیم تحقیق و توسعه ما در حال تجاری سازی راه حل های مختلف برای طیف وسیعی از صنایع هستند. آنتن RFID پایدار پیش بینی شده ما با فعال کردن برچسب های کاملاً قابل بازیافت با استفاده از فناوری برش لیزر، بازار RFID را متحول خواهد کرد.

Jan-Niclas Bizot، مدیر عامل INTEGRITAG، می‌افزاید: «به‌عنوان یک تولیدکننده برجسته برچسب‌ها، بخش فناوری خود را متمرکز کرده‌ایم و سایت تولیدی خود را در نزدیکی میلان ایتالیا قدرتمند کرده‌ایم تا بالاترین استانداردهای امنیتی را تضمین کنیم.

ما بسیار خرسندیم که دامنه جهانی خود را بیشتر گسترش دهیم و از امکانات بسیار گروه All4Labels استفاده کنیم و مجموعه راه حل های هوشمند خود را تحت نام تجاری INTEGRITAG تقویت کنیم. به مشتریان ما ارزش افزوده واقعی ارائه می دهد.»

در یک توسعه مشابه، راه حل بسته بندی برچسب هوشمند قابل شارژ Adrich – که در رده تجاری فعال و هوشمند در جوایز پایداری ۲۰۲۳ نامزد شده است – داده های استفاده مصرف کننده را در زمان واقعی جمع آوری می کند و استفاده کمی محصول، ارتباط با مصرف کنندگان در هنگام مصرف و اشتراک محصول را تجزیه و تحلیل می کند. مدل ها.

پاسپورت محصول دیجیتال به‌عنوان سرویس (DPPaaS) درخواستی اوری دنیسون با هدف اتصال دنیای فیزیکی و دیجیتال از طریق برچسب‌گذاری هوشمند پلتفرم ابر محصول متصل atma.io شرکت است. این امیدوار است که به برندها کمک کند تا به طور کامل برای قانون آتی اتحادیه اروپا در مورد پاسپورت محصولات دیجیتال (DPP) آماده شوند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true