DS Smith و Nafici تبدیل کاه و غلات به بسته بندی را بررسی می کنند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
DS Smith و Nafici تبدیل کاه و غلات به بسته بندی را بررسی می کنند

DS Smith در گسترش سرمایه گذاری مداوم خود در تحقیق و توسعه، با Nafici Environmental Research (NER) همکاری می کند تا مواد «برداشت دوم» مانند کاه و غلات را به مواد بسته بندی تبدیل کند.

NER فرآیندی را توسعه داده است که ضایعات کشاورزی را به خمیر کاغذ تبدیل می کند که گفته می شود خواص تقویتی دارد. سایت تحقیقاتی و نوآوری پیشرفته DS Smith در Kemsley، انگلستان، به دنبال کشف کاربرد خمیر حاصل از محصولات ناخواسته در طرح‌های بسته‌بندی پایدار است.

به گفته تیم تحقیقاتی DS Smith، مواد «برداشت دوم» مانند کاه و غلات مصرف شده از آبجو می‌توانند تا ۱۰ درصد از الیاف بکر مورد استفاده در فرآیند تولید کاغذ را ذخیره کنند. از آنجایی که کسب‌وکارها به طور فزاینده‌ای علاقه‌مند به دنبال کردن چرخش برای زنجیره‌های تامین خود هستند، انتظار می‌رود چنین موادی دارایی‌های «مهم و قابل دوام» در جایگزینی منابع استاندارد باشند.

DS Smith بیان می کند که کارش با NER ادامه استراتژی Now & Next است. از جمله اهداف دیگر، این کشور به دنبال تولید بسته بندی ۱۰۰٪ قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد تا سال ۲۰۲۵ است. کاهش انتشار گازهای گلخانه ای محدوده ۱، ۲ و ۳ تا سال ۲۰۳۰ تا ۴۶ درصد در مقایسه با سطوح ۲۰۱۹/۲۰٫ و تا سال ۲۰۵۰ به انتشار خالص صفر برسد.

توسعه الیاف و کاغذ

نیک تامپسون، مدیر توسعه مواد DS Smith، گفت: «DS Smith شهرت خود را به دلیل پیشرو بودن در نوآوری در جنبه بازیافت عملکرد خود، که تا حدی با سرمایه گذاری در آزمایشگاه توسعه الیاف و کاغذ تحقیق و توسعه (مستقر در کمسلی میل) و مشارکت مداوم ما با Nafici.

«کسب و کارها مشتاقند درک کنند که چگونه می توانند چرخش بیشتری را در زنجیره تأمین خود اتخاذ کنند و یافتن کاربردهای ثانویه برای آنچه که در حال حاضر به عنوان مواد زائد شناخته می شود، کلید این امر است. استراتژی «اکنون و بعدی پایداری» ما را هدایت می‌کند تا در کمک به گذار به اقتصاد دایره‌ای پیشرو باشیم، بنابراین همکاری با مشتریان و شرکا در سراسر زنجیره تأمین برای استفاده از مواد تا زمانی که ممکن است، بخش مهمی از این حرکت است.»

فلورانس میرمادی-نافیچی، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل NER افزود: «کار ما با DS Smith در رسیدگی به چالش های پایداری مرتبط با افزایش تقاضا برای بسته بندی بسیار مهم است. از طریق برنامه آزمایشی در Kemsley، ما امیدواریم ثابت کنیم که الیاف جایگزین، به ویژه مواد برداشت دوم، می توانند و نقش مهمی در آینده بسته بندی پایدار داشته باشند.

جلبک دریایی یک منبع پایدار

پیش از این، DS Smith فرآیندی را آزمایش کرد که در آن مواد طبیعی مانند کاه، کنف، پوسته کاکائو، گل مروارید و جلبک دریایی به بسته‌بندی کاغذی تبدیل می‌شدند. این در کنار همکاری با موسسه تحقیقاتی سوئد (RISE) برای آزمایش پتانسیل جلبک دریایی به عنوان یک منبع پایدار انجام شد.

در اخبار مشابه، TIPA ضایعات برنج را به یک سینی قابل بازیافت تبدیل کرده است که می تواند در خانه کمپوست شود. این بسته بندی به عنوان جایگزینی برای بسته بندی مواد غذایی پلاستیکی و کاغذی مطابق با محدودیت های آینده در ظروف غذای آماده طراحی شده است.

کراست همچنین در بخش تجاری تجدیدپذیرهای تجدیدپذیر در جوایز پایداری ۲۰۲۳ فینالیست شد – نامزد بسته بندی مواد غذایی “۱۰۰٪ بدون درخت” و قابل کمپوست ساخته شده از کاه ارزن.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true