ظرفهای فرنی Quaker Oats از بسته بندی های کاغذی جدید برای بازیافت آسان استفاده می کنند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
ظرفهای فرنی Quaker Oats از بسته بندی های کاغذی جدید برای بازیافت آسان استفاده می کنند

Quaker Oats با تبدیل به بسته‌بندی‌های کاغذی در محدوده قابلمه‌های فرنی خود، قصد دارد قابلیت بازیافت را ساده‌سازی کند و تخمین سالانه ۲۰۰ تن پلاستیک را حذف کند.

اگرچه ظرفهای قبلی نیز قابل بازیافت بودند، اما برای بازیافت نیاز به حذف بسته بندی پلاستیکی داخلی از غلاف کارت داشتند. امید است که انتقال به کاغذ با اطمینان از اینکه کل بسته می تواند وارد جریان بازیافت یکسان شود، به نفع مصرف کنندگان باشد و بدین ترتیب دفع آن را ساده تر کند.

امید است که بسته‌بندی جدید استفاده از پلاستیک بکر را در دیگ‌های فرنی که در سراسر بریتانیا فروخته می‌شوند کاهش دهد، و تصور می‌شود Quaker Oats تا ۴۷ درصد از بازار قابلمه فرنی این کشور را تشکیل می‌دهد.

گرت کالان، سرپرست بسته‌بندی پایدار در شرکت مادر PepsiCo UK & Ireland می‌گوید: Quaker Oats یکی از اولین قابلمه‌های فرنی مارک در بازار بود، بنابراین ما مفتخریم که در نوآوری بسته‌بندی و کاهش پلاستیک نیز پیشرو هستیم. ما می دانیم که راحتی یک عامل کلیدی در افزایش نرخ بازیافت است، که دلیل مهم دیگری برای راه اندازی این بسته بندی جدید است، و ما خوشحالیم که بازیافت ظرفهای خود را در هر کجا که هستند تا حد امکان برای طرفداران Quaker آسان کنیم.

طرح تحول سلامت و پایداری

این انتقال آخرین مورد از مجموعه تلاش‌های بسته‌بندی مجدد پایداری است که PepsiCo به دنبال طرح تحول سلامت و پایداری خود، PepsiCo Positive است. یکی از جاه طلبی های آن رسیدن به انتشار صفر خالص تا سال ۲۰۴۰ است.

برند Walkers Crisps PepsiCo بسته‌های چندگانه بدون کیسه را برای سری Snack A Jacks خود آزمایش کرده است، و بسته‌بندی بیرونی کاغذی که روی بسته‌های شش تکه Walkers Baked آزمایش شده است، اخیراً در طیف کامل Walkers Baked عرضه شده است.

در همین حال، خرده‌فروشی بریتانیایی Tesco در حال حاضر منبع انحصاری یک لوله کاغذی ۹۰% برای برند Kellanova’s Pringles است. و آپفیلد یک وان کاغذی مقاوم در برابر روغن را برای کره‌ها و روغن‌های گیاهی خود راه‌اندازی کرده است که هر سال بیش از ۲۵۰۰۰ تن زباله پلاستیکی را حذف می‌کند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true