Roland DG می گوید برای اطمینان از دسترسی افراد کم بینا، از کدهای بریل و QR روی بسته بندی استفاده کنید. - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
Roland DG می گوید برای اطمینان از دسترسی افراد کم بینا، از کدهای بریل و QR روی بسته بندی استفاده کنید.

Roland DG مطالعه‌ای را سفارش داده است که تأثیر منفی اطلاعات غیرقابل دسترس محصول روی بسته را بر مصرف‌کنندگان کم بینا آشکار می‌کند و اکنون برندها را تشویق می‌کند تا از خط بریل، کدهای QR و راه‌حل‌های دیگر برای اطمینان از جامعیت کامل استفاده کنند.

این مطالعه نشان داد که ۷۴ درصد از ۵۰۰ بزرگسال بریتانیایی مبتلا به اختلال بینایی به دلیل دستورالعمل ناکافی بسته بندی، محصول اشتباهی را هنگام خرید انتخاب کرده اند. به همین دلیل، ۵۱ درصد اظهار می کنند که احساس ناامیدی عمومی کرده اند. ۳۹٪ ادعا می کنند که پول خود را برای یک محصول ناخواسته هدر داده اند. ۳۱٪ چیزی را برداشته اند که به دلیل نیازهای غذایی نمی توانند بخورند. و ۲۳٪ چیزی را انتخاب کرده اند که به آن حساسیت دارند.

۲۶ درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند که تجربه آنها از بسته بندی غیرقابل دسترس به این معنی است که در ماه گذشته از سوپرمارکت بازدید نکرده اند. ۳۱٪ ابراز نگرانی کردند که به دلیل نداشتن کدهای بریل یا QR نمی توانند به اطلاعات کلیدی در مورد مواد تشکیل دهنده و آلرژن ها دسترسی داشته باشند. و ۲۳ درصد خرید در فروشگاه را بسیار استرس زا می دانند.

۸۱ درصد معتقدند که دستورات قانونی باید معرفی شوند تا برندها را مجبور به بهبود دسترسی به محصولات خود کنند و اطمینان حاصل کنند که اطلاعات محصول روی بسته برای همه بدون توجه به دیدگاه آنها قابل خواندن است. ۳۷ درصد باور ندارند که برندها در حال حاضر تلاش کافی برای دسترسی به بسته بندی خود انجام می دهند.

در پاسخ به چنین احساساتی، Roland DG ستاره رسانه های اجتماعی، فعال معلولان، مجری و روزنامه نگار لوسی ادواردز را به عنوان سفیر کمپین روز جهانی خط بریل خود معرفی کرده است.

او گفت: «دنیایی را تصور کنید که در آن هر بطری، هر جعبه، هر قوطی دقیقاً یک حس را دارد. هر روز با دنیایی از خواب بیدار می شوم که برای من ساخته نشده است.

۱۰ سال پیش بینایی ام را برای همیشه از دست دادم و استقلالم از بین رفت. در دنیای من، گرانولا می تواند غذای سگ باشد، لوبیا پخته می تواند گلابی کنسرو شده و مربا می تواند سس نعنا باشد.

“من دنیایی را تصور می کنم که در آن بیدار می شوم و دیگر اینگونه نیست. وقتی دنیا لامسه می شود، بالاخره برای من زنده می شود. من بسیار خوشحالم که با Roland DG برای افزایش آگاهی در مورد این موضوع مهم کار می کنم.

ما باید برای کمک به افراد دارای اختلال بینایی بیشتر تلاش کنیم تا سبک زندگی مستقل و سالمی داشته باشند. ممکن است من هیچ آلرژی نداشته باشم، اما برای برخی از مبتلایان به آلرژی شدید، دسترسی به اطلاعات حیاتی روی بسته بندی مواد غذایی می تواند یک موضوع مرگ یا زندگی باشد.

بسته بندی های در دسترس برای همه

استفان دیویس، مدیر بازاریابی EMEA و مدیر عامل بریتانیا و ایرلند، می‌افزاید: «می‌توانیم ببینیم که برخی از برندها سخت کار می‌کنند تا بسته‌بندی‌های خود را در دسترس‌تر کنند، اما بسیاری از آنها به اندازه کافی برای دسترسی به اطلاعات محصول برای افراد دارای اختلال بینایی تلاش نمی‌کنند. . ما در Roland از برندها می‌خواهیم راه‌هایی را برای قرار دادن اطلاعات در دسترس‌تر در تمام بسته‌بندی‌ها، با استفاده از روش‌های مختلف از خط بریل گرفته تا کدهای QR خاص بررسی کنند.

“در نهایت همه حق دارند درک کنند که چه چیزی را خریداری می کنند ، و بسته بندی های در دسترس برای همه مهم است.”

استیون براون گیل ، رهبر بازار مبدا نیز در مورد بسته بندی های قابل دسترسی با توجه به روز جهانی بریل صحبت کرده است. او بر ارزش خط بریل و کدهای QR در افزایش دسترسی به بسته‌بندی‌های دارویی تأکید می‌کند، زیرا گفته می‌شود بیش از ۲ میلیون نفر در بریتانیا با از دست دادن بینایی زندگی می‌کنند.

تحولات قابل توجه در فضای QR شامل معرفی فناوری بارکد Navilens در محدوده محصول بدون گوشت Quorn است. و همکاری بین Zappar و Bayer Consumer Health UK برای اجرای فناوری QR در بسته بندی محصولات تسکین دهنده ژل Canescool.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true