درب کپسول قهوه قابل کمپوست تایید شده توسط Ahlstrom - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
درب کپسول قهوه قابل کمپوست تایید شده توسط Ahlstrom

درب الیافی Ahlstrom برای کپسول‌های قهوه تک‌نفره دارای گواهی کمپوست‌پذیری در شرایط خانگی و صنعتی است و هدف آن جایگزینی جایگزین‌های پلاستیکی و آلومینیومی است.

ساختار PureLid ثبت اختراع آماده مهر و موم شدن بر روی کپسول های قهوه است و با اکثر کپسول های مبتنی بر زیست رایج در حال حاضر در بازار سازگار است. مانع اکسیژن آن برای حفظ طعم و تازگی قهوه در نظر گرفته شده است، در حالی که فیلتر داخلی آن برای حفظ گرد و غبار و حفظ خلوص قهوه طراحی شده است.

TÜV به درب OK compost HOME و OK compost INDUSTRIAL گواهینامه اعطا کرده است. گفته می شود که کمپوست پذیری آن با مانع اکسیژن و عملکرد کپسول دست به دست می شود.

تمامی آزمایشات با یک آزمایشگاه مستقل دارای گواهینامه و معتبر ISO 17025 انجام شده است.

Philippe Sevoz، معاون کسب و کار Beverage & Casing، می‌گوید: «این یک چالش اساسی برای انتقال از راه‌حل‌های صنعتی کمپوست‌شونده به راه‌حل‌های خانگی کمپوست‌شونده بود، در حالی که استانداردهای کارایی بالای محلول‌های درپوش کپسول قهوه و مانع حیاتی اکسیژن را حفظ می‌کردیم. با این حال، فداکاری و تخصص تیم ما، PureLid را به واقعیت تبدیل کرده است و استاندارد جدیدی را برای بسته بندی قهوه پایدار ایجاد کرده است.

Ahlstrom متعهد به پایداری و نوآوری است و PureLid گواهی بر تعهد ما برای ایجاد راه حل های پایدار برای صنعت قهوه است. ما معتقدیم که PureLid نه تنها تجربه قهوه را بهبود می بخشد، بلکه به آینده ای پایدارتر برای مشتریان و مصرف کنندگان آنها کمک می کند.

TIPA و ATI قبلاً درب کاملاً قابل کمپوست شدن خود را برای کپسول های قهوه منتشر کردند. که گفته می شود اولین در نوع خود است، به دنبال رعایت قوانین کمپوست پذیری آتی و بهبود حفاظت از سد، خواص آب بندی، محافظت در برابر مهاجرت مواد و موارد دیگر بود.

در همین حال، برند Blue Circle ALPLA قبلاً کپسول‌های قهوه قابل بازیافت و زیست تخریب‌پذیر را روانه بازار کرده بود که تصور می‌شد خواص سدکننده را بهبود می‌بخشد، از مهاجرت بو جلوگیری می‌کند و جایگزینی بی‌طعم برای غلاف‌های یکبار مصرف ارائه می‌دهد.

در اقدامی مشابه، TÜV Austria کپسول‌های قهوه بیوپلیمر Solinatra را به‌عنوان قابل‌کمپوست‌پذیر صنعتی در سال گذشته تایید کرد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true