TekniPlex بطری ها و شیشه ها را با آسترهای حرارتی القایی مبتنی بر کاغذ می بندد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
TekniPlex بطری ها و شیشه ها را با آسترهای حرارتی القایی مبتنی بر کاغذ می بندد

سری جدیدی از پوشش‌های مهر و موم حرارتی القایی مبتنی بر کاغذ قابل بازیافت از TekniPlex Consumer Products برای مهر و موم کردن محصولات خشک دارویی، تغذیه‌ای و غذایی در بطری‌ها و شیشه‌ها با همان خواص حفاظتی محلول‌های معمولی طراحی شده‌اند.

لاینرهای IHS قابل بازیافت ProTecSeals از کاغذ ساخته شده از خمیر درخت تشکیل شده است و هر جا که جریان بازیافت کاغذ موجود باشد قابل بازیافت است. گفته می شود که آنها دارای خواص مانع رطوبت و اکسیژن هستند، در برابر نشت مقاومت می کنند، از آلودگی جلوگیری می کنند و عمر مفید را با استانداردهای مشابه با لاینرهای سنتی IHS طولانی می کنند.

دستورالعمل‌های بازیافت معمولاً روی لاینر چاپ می‌شوند، اگرچه می‌توان آن را با پیام‌های برند تکمیل یا جایگزین کرد. مشتریان همچنین می توانند ویژگی های شواهد دستکاری را برای افزایش امنیت محصول پیاده سازی کنند.

سازگار با تجهیزات معمولی آب بندی حرارتی القایی، طیف ProTecSeals را می توان روی شیشه، PET، پلی اتیلن، پلی پروپیلن و انواع زیرلایه های دیگر که معمولا در ظروف استفاده می شود اعمال کرد. امید است که استفاده از آنها با ضایعات محصول مقابله کند و قابلیت بازیافت کامل را برای بسته‌های کامل باز کند – بنابراین مشتریان خود را به اهداف پایداری نزدیک‌تر می‌کند.

تقویت سازگاری با محیط زیست

الدون شافر، مدیر عامل محصولات مصرفی TekniPlex گفت: “لاینرهای ProTecSeals یک راه حل ۱۰۰٪ قابل بازیافت هستند که خواص محافظتی و آرامش خاطر را مانند آسترهای آب بندی القایی معمولی و بدون نیاز به سرمایه گذاری یا ارتقاء تجهیزات گرمایش آب بندی سنتی ارائه می دهند.” “آنها فلسفه “پایداری و” TekniPlex را نشان می دهند، که هدف آن تقویت سازگاری با محیط زیست بدون قربانی کردن عملکرد محصول – و اغلب حتی افزایش آن است.”

این آسترها برای بسته بندی محصولات خشک غیر واکنشی و غیر اسیدی مانند ویتامین ها، مکمل ها، پودرهای پروتئینی و کره بادام زمینی اعمال می شوند.

در توسعه قبلی، محصولات مصرفی TekniPlex طیف وسیعی از آسترهای توزیع کننده Peel n Pour را با طراحی زبانه لایه برداری برای بسته بندی طیف وسیعی از محصولات مایع، پودر و جامد، کاهش هزینه های تولید و ساده کردن تقاضای منابع رونمایی کرد.

سایر محصولات آب بندی توسط Securikett در سال های اخیر منتشر شده است. سری برچسب‌های امنیتی کاغذی IT’S PAPER این شرکت سال گذشته برنده جایزه بسته‌بندی WorldStar شد. و در سال ۲۰۲۴، Securikett یک مهر و موم امنیتی جدید ساخته شده از کاغذ را نشان داد که برای محافظت از بسته بندی مقوایی در برابر طیف وسیعی از روش های دستکاری و در عین حال کمک به اقتصاد دایره ای طراحی شده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true