چاپخانه فرانسوی دستگاه چاپ و بسته بندی دیجیتال مارک اندی را نصب کرد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
چاپخانه فرانسوی دستگاه چاپ و بسته بندی دیجیتال مارک اندی را نصب کرد

Ballouhey (بالوهی) یک دستگاه چاپ دیجیتال Mark Andy Pro را برای تکمیل Digital One که در سال ۲۰۱۸ نصب شده است ، اضافه کرده است.

Ballouhey SAS یک شرکت چاپی است که در سنت مارسلین ، در جنوب شرقی فرانسه واقع شده است. به طور سنتی یک چاپخانه افست با ورق با ظرفیت دیجیتالی است. بالوهی در چاپخانه یک برند چاپ دیجیتال Mark Andy  در سال ۲۰۱۸ سرمایه گذاری کرد و اخیراً به جای آن دستگاه  ، Andy Digital Pro را به مجموعه تولید خود اضافه کرده است.

چاپخانه بالوهی که در اصل در سال ۱۹۰۸ تأسیس شد ، اکنون در مالکیت و مدیریت نسل پنجم است.  شهرت قابل توجهی در صنعت بسته بندی مواد غذایی به دلیل کیفیت لیبل های چاپ شده، بسته بندی کاغذی و کارتن های تاشو دارد ، که همه آنها دارای گواهی “سالم برای غذا” هستند.

تا سال ۲۰۰۰ ، قابلیت چاپ آن ورقی بود و متعاقباً افست چاپ می شد و امروزه این شرکت دارای یک چاپ شش رنگ مدرن Manroland با قابلیت لاک زدن است که لیبل های خشک (چسب مرطوب) و کارتن های تاشو را چاپ می کند. این شرکت حدود ۲۰ سال پیش وارد چاپ دیجیتال شد و امروزه ظرفیت انجام کارهای ورقی را دارد.

اما در سال ۲۰۱۸ بود که بررسی دقیق تری انجام شد می تواند چاپ رول دیجیتالی را ارائه دهند.

مدیر عامل، فابین بالوهی توضیح می دهد:   “حجم کاری که ما با چاپگرهای دیجیتالی قرارداد بسته بودیم به سرعت در حال افزایش بود و احساس کردیم زمان بازگشت آن به خانه فرا رسیده است. «مارک اندی دیجیتال وان» نظر ما را جلب کرد زیرا کار با آن ساده بود و به ما اجازه چاپ و تکمیل را در یک زمان داد. ”

دیجیتال وان ، مانند دیجیتال پرو جدید ، نیازی به محیط (با تهویه های خاص) ندارد. بلکه   دستگاه چاپ که با تونر خشک سروو (سروو درایو یک تقویت کننده الکترونیکی است که برای تغذیه سروومکانیسم های الکتریکی استفاده می شود.)  کار می کنند و برای ارائه چاپ با کیفیت بالا و در سطح پایین سرمایه گذاری طراحی شده است.

حتی با وجود محیط کمی که دارد ، باز هم عرض وب ۳۳۰ میلی متر را ارائه می دهد و می تواند انواع مختلف بسترها را بدون نیاز به استفاده از عرض کامل رول اداره کند.

این دستگاه CMYK را با سرعت ۱۲۰۰dpi با سرعت تا ۱۹ متر در دقیقه چاپ می کند ، در حالی که قسمت فلکسو آن می تواند قبل از برش ، رنگ نقطه ای ، لاک زدن ، لمینت یا فویل سرد را اضافه کند.

همچنین مجهز به لامپ LED-UV خنک کننده با هوا است و فقط به منبع تغذیه تک فاز احتیاج دارد.

برای بالوهی، Digital One مشکل را در کوتاه مدت حل کرد ، اما با افزایش تقاضا و افزایش حجم ، مشخص شد که به ظرفیت بیشتری نیاز است و در آوریل ۲۰۲۱ این شرکت آخرین خط Mark Andy Digital Pro را نصب کرد.

دستگاه جدید بر اساس عملکرد قبلی خود کار می کند و سرعت کار را در سطح وسیعی از بسترها از چسب خودکار گرفته تا فیلم به ۲۳٫۴ متر در دقیقه افزایش می دهد.

از نظر سودآوری، Digital Pro مقیاس پذیر است و به بالوهی اجازه می دهد تا مشخصات خود را برای برآوردن خواسته های جدید به روز کند.

به عنوان مثال ، ایستگاه چاپ ترکیبی را می توان قبل یا بعد از موتور دیجیتال قرار داد ، و در مورد بالوهی، واحد دایکات برخلاف با روتاری ، نیمه دوار است.

در حال حاضر ، بیشتر تولیدات این شرکت برای مشتریان فرانسوی است ، اما بالوهی به دنبال توسعه تجارت صادراتی خود به بازارهای ایتالیا ، سوئیس ، آلمان و انگلستان است – اما قصد دارد به تخصص بسته بندی مواد غذایی خود ادامه دهد.

“ما دارای اعتبار FSSC 22000 ، IFS و BRC برای رعایت مواد غذایی هستیم و به گواهینامه Imprim Vert که در سال ۲۰۰۵ به دست آوردیم بسیار افتخار می کنیم. این تعهد به حفاظت از محیط زیست بر اساس بازیافت ، جلوگیری از آلودگی و کاهش انرژی است.”

بالوهی مسئولیت های خود را در این زمینه بسیار جدی می گیرد و بازیافت را نه ابزار بازاریابی مورد استفاده برخی شرکت ها ، بلکه استراتژی بلندمدت برای اداره یک تجارت موفق می داند. تعهد آن بر انتخاب بسترها و چسب ها تأثیر می گذارد و باعث شد که این شرکت در جوایز سالانه Etiq et Pack برای لیبل قابل شستشو تولید شده در پرس مارک اندی برنده جایزه شود.

فابین بالوهی با موفقیت بر اساس آنچه پدرانش بیش از ۱۱۰ سال پیش ایجاد کرده بودند ، فروش داشت که سالانه ۲۰٪ افزایش نشان می دهد.

این شرکت با تعداد کارکنان ۱۵ نفر تقریباً ۲ میلیون یورو گردش مالی در سال ۲۰۲۱ ایجاد می کند و بیشتر این رشد از طریق سرمایه گذاری های شرکت در زمینه فناوری دیجیتال مارک اندی حاصل شده است.

true
true
true
true
  1. امید سالمی

    چطور میشه اطلاعات بیشتری از این دستگاه پیدا کرد؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true