راه حل کداک برای چاپ بسته بندی دیجیتال - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
راه حل کداک برای چاپ بسته بندی دیجیتال

KODAK PROSPER Imprint Systems – یک بسته کامل برای فرآیندهای بسته بندی معمولی

از بسته بندی و برچسب های قابل انعطاف گرفته تا کارتن های تاشو و جعبه های راه راه ، دیجیتال به سرعت در تولید بسته بندی محبوبیت پیدا می کند.

چندین عامل مختلف باعث ایجاد این روند می شوند. تقاضا برای افزایش انعطاف پذیری تولید و زمان کوتاه تر به بازار ، به گسترش چاپ دیجیتالی در برنامه های بسته بندی کمک می کند؛ زیرا زمان طولانی و هزینه ها برای فرآیندهای چاپ آنالوگ حذف می شود.

تعداد فزاینده ای از صاحبان برندها در حال حاضر به دنبال راه حل هایی هستند که از تغییرات مکرر طراحی و تولید کوتاه مدت و کارآمد ، در پاسخ به نیاز به انعطاف پذیری بیشتر پشتیبانی کنند.

برندها همچنین به دنبال شخصی سازی یا نسخه سازی برای ایجاد تعامل بیشتر با مصرف کننده هستند.

علاوه بر این ، با استفاده از انعطاف پذیری و تنوع بیشتر دیجیتال ، طراحان بسته بندی می توانند به مفاهیم خلاقانه ای چشم نواز برای بهبود جذابیت قفسه پی ببرند.

به عنوان مثال ، تعجب آور نیست که بدانیم اسمیترز ، ارائه دهنده خدمات مشاوره و تحقیقات بازار ، پیش بینی کرده است که بازار بسته بندی و لیبل های دیجیتال سالانه تقریباً ۱۳ درصد در بازه زمانی ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ رشد خواهد کرد.

دستگاه های چاپ دیجیتال برای طیف وسیعی از بسته بندی ها امروزه در بازار موجود است.

از جمله گزینه های پیشرو برای بسته بندی انعطاف پذیر می توان به UTECO Sapphire EVO W و Sapphire EVO M Presses اشاره کرد که به طور مشترک توسط Kodak و گروه Uteco توسعه یافته اند.

این دستگاه های چاپ های دیجیتالی با سرعت بالا که حداکثر عرض لیبل را ۱۳۷۰ یا ۶۵۰ میلی متر ارائه می دهند ، از فناوری های جوهر افشان مداوم کداک و جوهرهای آب پایه کداک استفاده می کنند.

true
true
true
true
  1. امید سالمی

    به نظرم بسته بندی دیجیتال نمیتونه برای بسته های تیراژ دار موثر باشه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true