بازارهای لیبل (برچسب) اروپایی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بازارهای لیبل (برچسب) اروپایی

مبدل ها در سراسر قاره به سرمایه گذاری در مطبوعات جدید ، امکانات و فعالیتهای M&A ادامه می دهند.
تقریباً برای هر صنعتی زمان پر فراز و نشیبی بوده است. این بیماری همه گیر یک مزیت برای برخی بوده است و برای برخی دیگر یک نفرین فلج کننده است. در اروپا ، درست مانند سایر مناطق جغرافیایی در بخش تبدیل لیبل ، همین امر صدق می کند-بخشهای خاص استفاده نهایی که مبدل در درجه اول به آنها خدمت می کند ، تعیین می کند که در طول همه گیری کووید -۱۹ چگونه خوب بوده اند.

اطلاعاتی که از اروپا منتشر می شود نشان می دهد که صنعت لیبل زدن چگونه در میان همه گیری رشد چشمگیری داشته است.

تقاضای لیبل دار اروپایی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶٫۸ درصد رشد کرد. این افزایش نرخهای متوسط ​​رشد ۱٫۸ ۱٫ و ۱٫۴ followed را ثبت کرد که به ترتیب در سالهای ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ ثبت شده بود ، اگرچه در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ در حال حاضر یک روند صعودی با بیش از ۳ increases افزایش سالانه نشان داده شده است.

نتایج به شدت تحت تأثیر Covid-19 و قرنطینه های بعدی قرار گرفته است ، زیرا تقاضای کوتاه مدت برای منابع حیاتی مواد غذایی ، دارویی ، مراقبت های شخصی و بازارهای دارویی افزایش یافته و زنجیره های خرده فروشی اقدام به ذخیره سازی در پیش بینی دوره های طولانی قرنطینه و احتکار مصرف کنندگان کرده اند.

با توجه به این اعداد ، نباید تعجب کرد که زمان سرب برای مواد چسبنده ، به ویژه برای کالاهای غیر مهم ، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. جدا از در دسترس بودن مواد اولیه (نه تنها مواد چسبنده بلکه مواد شیمیایی مهم برای تولید مواد مصرفی مانند جوهر ، چسب و سیلیکون) ، مبدل های لیبل  با تأثیر قفل شدن مواجه شده اند که شامل کاهش دسترسی پرسنل به کف مغازه ، تنظیمات لازم برای رعایت اقدامات ایمنی و بهداشتی سختگیرانه و مسائل مربوط به جریان نقدی مربوط به تمدید یکطرفه شرایط پرداخت توسط مشتریان.

در مواقع خوب و بد ، هنگام بررسی وضعیت سلامتی یک بازار خاص – مانند بازار لیبل های اروپایی – بهترین سرنخ هایی که رشد و موفقیت را روشن می کند را می توان با نگاهی به افرادی که فعالیت می کنند و هزینه می کنند پیدا کرد ، خواه در مورد قطعات جدید. تجهیزات سرمایه ای ، فعالیت M&A یا افزودن پرسنل.

 

true
برچسب ها : , ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true