سیستم چاپ سه بعدی فلزی FS273M - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
سیستم چاپ سه بعدی فلزی FS273M

شرکت تولیدکننده چاپگر سه بعدی پودری تختخوابی فارسون از راه اندازی سیستم چاپ سه بعدی فلزی FS273M جدید خود خبر داد.

FS273M که به عنوان جانشین FS271M که قبلاً راه اندازی شده بود ، در یک پیکربندی لیزری تک و دوگانه عرضه می شود و حجم ساخت آن ۲۷۵ ۲۷ ۲۷۵ ۳۵ ۳۵۵ میلی متر است. به گفته این شرکت ، چاپگر سه بعدی برای ترکیب بهره وری و مقرون به صرفه طراحی شده است و به تولیدکنندگان در بخش هایی مانند ابزار و خودرو ابزار تولید قدرتمند سازگار با طیف گسترده ای از مواد پودر فلز می دهد.

دون شو ، مدیر گروه تجاری جهانی فارسون ، می گوید: “آخرین FS273M فارسون نسل بعدی سیستم فلزی متوسط ​​ما FS271M است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد.” “ما ۶ سال گذشته را صرف بهینه سازی بهره وری و عملکرد دستگاه از طریق همکاری مستمر با شرکای صنعتی خود کرده ایم. ما همچنان صنعتی سازی واقعی تولید مواد افزودنی فلزی را با کاهش هزینه های عملیاتی مشتریان ، به ویژه در صنایع با حاشیه محدود مانند قالب و ابزار ، پیش می بریم.

چاپ سه بعدی فلزی و پلیمری با فارسون

فارسون که در چین مستقر است و در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد ، یکی از نامهای بزرگتر در فضای همجوشی بستر پودری است. این شرکت با مجموعه ای وسیع از چاپگرهای سه بعدی پلیمری و فلزی نامی برای خود ایجاد کرده است و همچنان به گسترش مشتریان جهانی خود ادامه می دهد.

در سال ۲۰۱۷ ، فارسون شرکت Farsoon Technologies-Americas را در آستین تگزاس تأسیس کرد و اولین مجموعه سیستم های خود را تحت نام راه حل تولید افزودنی پیوسته (CAMS) راه اندازی کرد. این شامل بزرگترین سیستم پلیمری شرکت تا به امروز ، HT1001P با حجم ساخت ۲۲۵ لیتر است. یک سال بعد ، در سال ۲۰۱۸ ، این شرکت با تأسیس Farsoon Europe GmbH در اشتوتگارت آلمان به اروپا گسترش یافت.

محدوده چاپگرهای فلزی سه بعدی این شرکت همچنین شامل FS721M ، FS421M ، FS301M و FS121M است.

چاپگر سه بعدی FS273M

FS273M جدید با چندین ارتقاء ویژگی جدید طراحی شده است که برای ساده سازی فرایند چاپ سه بعدی فلزی طراحی شده است. طراحی کاملاً جدید recoater همراه با سیستم کنترل سیگنال ارتباطی اصلاح شده امکان تحویل پودر پایدار و قابل اطمینان را در کل فرایند ساخت فراهم می کند. با نگاهی به اپتیکال ، در حال حاضر یک سیستم گالووی دیجیتالی با دقت بالا و پارامترهای “واقعاً باز” وجود دارد که به کاربران امکان کنترل کامل جریان کار را می دهد.

پیکربندی دو لیزری FS273M تا دو برابر سرعت ساخت یک لیزر تنها را ارائه می دهد ، اگرچه هر دو با طیف گسترده ای از پودرهای فلزی صنعتی سازگار هستند. این شامل فولاد ضد زنگ ۳۱۶L ، Titanium-64 ، Inconel 718 ، مس خالص ، تنگستن و موارد دیگر است.

علاوه بر این ، دستگاه دارای یک سیستم فیلتراسیون یکپارچه است که برای افزایش زمان کار برای ساخت طولانی تر و کاهش فرکانس تغییرات فیلتر طراحی شده است و در هزینه کاربر صرفه جویی می کند. به گزارش فارسون ، FS273M همچنین دارای صفحه پایه قابل گرمایش ، ظروف سرریز قابل جدا شدن و محفظه بزرگ تهیه پودر است.

چاپ دیجیتال چاپ سه بعدی - اخبار چاپ دیجیتال

قالب خنک کننده مطبوع سه بعدی چاپ شده بر روی FS273M. عکس از طریق فارسون

در زیر مشخصات فنی چاپگر دیجیتال سه بعدی FS273M آمده است

حجم سیلندر ۲۷۵ در ۲۷۵ در ۳۵۵ میلی متر
ابعاد ۲۳۱۵ x 1425 x 2100 میلی متر
وزن ۲۲۰۰ کیلوگرم
ضخامت لایه ۰٫۰۲ – ۰٫۱ میلی متر
سرعت اسکن تا ۱۰ متر بر ثانیه
نوع لیزر تک یا دو فیبر (۵۰۰W)
اسکنر سیستم گالووی دیجیتال با دقت بالا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true