NBC فضای تبلیغاتی پکن 2022 "عملاً فروخته شد" - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
NBC فضای تبلیغاتی پکن ۲۰۲۲ “عملاً فروخته شد”

معاون اجرایی فروش تبلیغات دن لووینگر ، NBC ، پخش کننده المپیک آمریکایی تقریباً تمام فضای تبلیغاتی خود را برای پوشش بازی های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ در پکن فروخته است.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر ، لووینگر این هفته گفت که اسلات پوشش خبری بازی ها توسط NBC “عملاً فروخته شده است”.

وی همچنین گفت که صداوسیما اکنون “درخواست های مشارکت را به صورت موردی ارزیابی می کند”.

المپیک زمستانی در پایتخت چین از ۴ تا ۲۰ فوریه سال آینده برگزار می شود و لووینگر ادعا کرد که این “فرصتی بی سابقه” را ارائه می دهد ، زیرا سوپرجام لیگ ملی فوتبال (NFL) در این دوره نیز برنامه ریزی شده است. ۱۳ فوریه.

NBC و CBS توافق کردند که حقوق Super Bowl را عوض کنند تا NBC بتواند بازی ۲۰۲۲ را پخش کند ، برای بازی های المپیک زمستانی و مراسم NFL به حداکثر برسد.

NBC رکورد بیش از ۱٫۲۵ میلیارد دلار (۹۰۰ میلیون پوند/۱٫۱ میلیارد یورو) فضای تبلیغاتی برای توکیو ۲۰۲۰ فروخت.

در سال ۲۰۱۴ ، شرکت مادر NBCUniversal قرارداد پخش خود را با کمیته بین المللی المپیک (IOC) تا سال ۲۰۳۲ تمدید کرد و پکن ۲۰۲۲ اولین بازی هایی بود که تحت قرارداد ۷٫۶۵ میلیارد دلار (۵٫۵ میلیارد پوند/۶٫۵ میلیارد یورو) قرار گرفت.

توکیو ۲۰۲۰ آخرین بازی هایی بود که بر اساس توافق قبلی که در سال ۲۰۱۱ امضا شده بود ، برگزار شد ، اما آمار بازدید از مراسم افتتاحیه پایین ترین رقم برای بیش از ۳۰ سال گذشته بود و ۱۶٫۹ میلیون نفر بود.

در ماه ژوئن ، نامه ای با امضای ۲۰۰ گروه حقوق بشری به NBC در بوستون تحویل داده شد و از پخش کننده درخواست کرد که بازیهای پکن را به دلایل حقوق بشر نشان ندهد.

روابط تیره آمریکا و چین و رفتار این دو با مسلمانان اویغور در سین کیانگ احتمالاً به دلیل افزایش او تا پکن ۲۰۲۲ بسیار زیاد خواهد شد.

NBCUniversal اولین بار المپیک در پایتخت ژاپن را در سال ۱۹۶۴ پوشش داد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true