بازیافت بسته بندی پلاستیکی در اروپا - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بازیافت بسته بندی پلاستیکی در اروپا

نماینده مبدل پلاستیک EuPC به درخواست PlasticsEurope مبنی بر هدف ۳۰٪ محتوای بازیافتی برای پلاستیک ها تا سال ۲۰۳۰ پاسخ داده و مدعی شده است که این امر به جای تقسیم مسئولیت در زنجیره ارزش ، فقط بر مبدل های پلاستیکی خطر می گذارد.

روز پنجشنبه ، PlasticsEurope ، که نماینده تولیدکنندگان پلاستیک در اروپا است ، خواستار هدف اجباری ۳۰ درصد برای محتوای بازیافت شده در بسته بندی در بازار اروپا تا سال ۲۰۳۰ شد. این اعلامیه از PlasticsEurope به دنبال اصلاح دستورالعمل بسته بندی و ضایعات بسته بندی (PPWD) بود. با استقبال گروه از این قانون اما افزودن این هدف ۳۰ برای انتقال به یک اقتصاد دایره ای ضروری است.
در پاسخ خود ، EuPC می گوید که ۳۰٪ هدف محتوای بازیافت شده را “مشروع و قابل دستیابی” می داند ، اما می افزاید که این امر مستلزم آن است که “در کل زنجیره ارزش به اشتراک گذاشته شود”. EuPC ادعا می کند که هدف پیشنهادی PlasticsEurope مبدل های پلاستیکی را – که به گفته وی ، مشتریان PlasticsEurope هستند – مجبور می کند خطرات تغییرات ساختاری در صنعت پلاستیک را متحمل شوند.

EuPC چالش های بالقوه ای را که ادعا می کند ممکن است ناشی از هدف اجباری ۳۰ set تعیین شده توسط PlasticsEurope باشد ، بیان می کند. رناتو زلچر ، رئیس EuPC ، اظهار می دارد: “معرفی محتوای بازیافتی اجباری مربوط به محصول ، تنگناهای عرضه را تهدید می کند. تا زمانی که بازیافت های مورد نیاز بازار هنوز در مقادیر و کیفیت کافی در دسترس نباشد ، خطر زیادی برای کاهش کیفیت و ممنوعیت بازاریابی بسته بندی پلاستیکی ما وجود دارد.

به عنوان مثال ، در بخش بسته بندی مواد غذایی ، پیش نیازهای فنی و قانونی برای استفاده از مواد بازیافتی هنوز وجود ندارد. این امر وجود اقتصادی هزاران پردازنده پلاستیکی متوسط ​​و استفاده کنندگان از بسته بندی در اروپا و سرمایه گذاری آنها در حلقه را به خطر می اندازد. “

زلچر در بیانیه خود می افزاید که راه حل های منصفانه و جامع در حال توسعه است: “برای محافظت در برابر تنگناهای عرضه ، تولید کنندگان پلاستیک باید موظف باشند نسبت بالایی از بازیافت ها یا پلیمرهای دایره ای را در بازار اتحادیه اروپا قرار دهند. سهمیه های جایگزین قانونی برای پلاستیک های بکر نیز ابزار انتخابی برای این امر است. ”

EuPC در ادامه می گوید که با ظهور فناوری های جدید و رقابت جدید ، در برابر “پلک های ایدئولوژیک” هشدار می دهد. این گروه مدعی است که پتانسیل بازیافت مواد شیمیایی را برای مرتب سازی جریان زباله های مخلوط و آلوده و رفع شکاف های تأمین با مواد بازیافتی با کیفیت اولیه تشخیص می دهد.

بر اساس EuPC ، بازیافت مواد شیمیایی “اکولوژیکی ترین و اقتصادی ترین راه حل” برای موضوع “رقابت عادلانه” است و ، می افزاید ، “باید در اسرع وقت توسط اتحادیه اروپا به رسمیت شناخته شود”.

پاسخ EuPC همچنین شامل هشدار آن است که صنعت پلاستیک باید از اتکا به فناوری های آینده برای مقابله با چالش های فعلی اجتناب کند. الکساندر دانگیس ، مدیر عامل در EuPC ، در توضیح این موضوع می گوید: “به منظور بسته شدن چرخه تا آنجا که ممکن است اقتصادی و کارآمد باشد ، ما عمدتا به گسترش بیشتر بازیافت مکانیکی در بخش بسته بندی از طریق مناسب متکی هستیم. طراحی برای بازیافت و جمع آوری و طبقه بندی زباله با کیفیت بالا.

“تحت هیچ شرایطی نباید تلاش برای گسترش جمع آوری جداگانه و طراحی برای بازیافت به عقب کشیده شود به این امید که فناوری های جدید آنها را در آینده قابل پیش بینی منسوخ کند.”

در ادامه ، EuPC می گوید که مدور بودن یک “مسئولیت مشترک” است و پاسخ ها در صنعت پلاستیک باید این را نشان دهد. به گفته Zelcer: “بنابراین ما خواهان توزیع عادلانه تعهدات قانونی در طول زنجیره ارزش و به رسمیت شناختن بازیافت مواد شیمیایی توسط اتحادیه اروپا و مقامات ملی هستیم.”

به نظر می رسد این گروه از اهداف پیشگیرانه و زودرس خود دلسرد می شود و دانگیس می افزاید: “کمیسیون اروپا هنوز پیشنهادی برای سهمیه استفاده از بازیافت ارائه نکرده است ، اما در حال حاضر رویکردهای مختلف نظارتی را برای افزایش استفاده از بازیافت در حال بررسی است. انتظار می رود اولین پیشنهاد در اواخر سال در اولین فرصت ارائه شود.

ما تقاضا داریم که همه رویکردها به منظور جلوگیری از آسیب های اقتصادی و همچنین اشتباهات زیست محیطی ، تحت ارزیابی بی طرفانه تأثیرات علمی قرار گیرند. ”

پاسخ EuPC نتیجه می گیرد: “مبدل های پلاستیکی برای بحث بیشتر و همکاری با تولیدکنندگان پلیمر و همه ذینفعان مربوطه در ماه های آینده در ترکیب با کارهای جاری کمیسیون اتحادیه اروپا آماده هستند.”

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true