طراحی جدید بسته بندی های بازیافتی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
طراحی جدید بسته بندی های بازیافتی

BOBST نمونه های جدید “طراحی شده برای بازیافت” را اعلام کرد. تامین کننده تجهیزات و خدمات بسته بندی و برچسب BOBST به همراه همکاران خود از راه اندازی نمونه های “Generation 2.0” خود از راه حل های بسته بندی انعطاف پذیر با مانع بالا که برای قابلیت بازیافت طراحی شده اند ، خبر داده است.

به گفته BOBST ، نمونه های “نسل ۲٫۰” یک نقطه عطف کلیدی در کار آن برای جایگزینی ساختارهای بسته بندی چند ماده ای با سد غیر قابل بازیافت با جایگزین های تک ماده ای برای بازیافت است. این شرکت می گوید از “نسل جدید پلیمر” برای ایجاد نمونه ها استفاده کرده است.

BOBST پس از عرضه نمونه های کیسه های استندآپ تک ماده ای خود در K 2019 ، می گوید که به همراه شرکای خود به سرمایه گذاری و تحقیق در مورد نمونه ها ادامه داده است. این شرکت می گوید که هدف آن برآوردن تمام الزامات صنعت از نظر قابلیت پردازش ، ایمنی مانع و کیفیت نوری است.

نمونه های “Generation 2.0” شامل کیسه های چند لایه پلی پروپیلن با مانع فوق العاده بالا و بالا هستند. ظاهراً اینها با یک لایه مانع AluBond متالایز شده یا اکسید آلومینیوم شفاف (AlOx) ، و همچنین یک چسب مانع و/یا روکش بالا بدون حلال ارائه می شوند.

افزودنیهای دیگر شامل فلکسو UV همراه با چاپ جوهر افشان دیجیتال روی کیسه های چند لایه پلی پروپیلن با فلز AluBond و عملکردهای مانع است. BOBST می افزاید که این گزینه دوباره با چسب بدون حلال برای کیسه تک ماده ای که برای بازیافت طراحی شده است ، ارائه می شود.

نمونه های “Generation 2.0” همچنین شامل چاپ فلکسو کم مهاجرت UV بر روی کیسه های چند لایه پلی اتیلن با چگالی کم و چاپ بر اساس آب فلکسو CI روی کیسه های چند لایه MDO-PE می باشد. هر دو نمونه دارای فلز AluBond هستند ، که ظاهراً دومی با استفاده از یک چسب بدون حلال با مانع بالا ، یک سد فوق العاده بالا را ارائه می دهد.

نیک کوپلند ، مدیر تحقیق و توسعه در BOBST ، می گوید: “یافتن جایگزین های پایدار برای پلاستیک های غیر قابل بازیافت یکی از مهمترین چالش های عصر ما است.

“این یک چالش خاص برای بسته بندی های انعطاف پذیر است ، مانند بسته بندی مواد غذایی ، جایی که حفاظت بالا در برابر اکسیژن و آب که مانع خراب شدن می شود ، در حال حاضر توسط بسته بندی های چند لایه و چند ماده ای ، که قابل بازیافت نیستند ، ایجاد می شود.

این نسل بعدی از ساختارهای تک ماده ای با مانع بالا ، ما را یک قدم به توانایی ارائه راه حل های کاملا قابل بازیافت برای جایگزینی بسته های غیر قابل بازیافت نزدیک می کند. ”

کوپلند در مورد نقش BOBST در مشارکت می افزاید: “مراکز صلاحیت BOBST برای آزمایش قابلیت استفاده از مواد از نظر مانع ، چاپ و لمینت استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که آنها می توانند در تمام مراحل تولید کنار بیایند.”

یاروسلاو یلینک ، مدیر بازاریابی جهانی فناوری های PE جهت دار در Dow ​​Packaging & Specialty Plastics ، یکی از شرکای BOBST در این پروژه ، ادعا می کند: “بازیافت پذیری لایه پیچیده ای را در طراحی بسته بندی کارآمد و م bringsثر به ارمغان می آورد.

“ما به شدت معتقدیم که همکاری با کل زنجیره ارزش نه تنها سریعترین ، بلکه تنها راه برای کمک به تسریع حرکت بازار به سمت اهداف بلندپروازانه پایداری است. ما خوشحالیم که بخشی از این تیم پروژه آگاه و نوآور هستیم و راه حل های نسل بعدی را به بازار عرضه می کنیم. ”

راه اندازی این نمونه ها به دنبال این است که به مشارکت های موجود BOBST در دوام و دوام در بخش بسته بندی و تولید برچسب بیفزاید. در سال ۲۰۱۹ ، BOBST به دلیل نوآوری های IoD و DigiColour در ماشین آلات بسته بندی در جوایز پایداری طلا دریافت کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true