تجزیه تحلیل بازار و کمپین تبلیغاتی با چاپ و بسته بندی دیجیتال - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تجزیه تحلیل بازار و کمپین تبلیغاتی با چاپ و بسته بندی دیجیتال

تطبیق پذیری دیجیتال برای فرآیندهای متداول در تولید بسته بندی از اهمیت بالایی برخوردارند. کداک این روزها در زمینه چاپ و بسته بندی تحول هایی را ایجاد کرده تا بتوان سریع تر محصول با کیفیت داشته باشم.

مجموعه محصولات کداک شامل حلال هایی است که به چاپگرهای بسته بندی اجازه می دهد تا با انعطاف پذیری دیجیتال ، روند چاپ یا تبدیل بسته بندی سنتی را افزایش دهند.

سیستم های چاپ KODAK PROSPER Plus و PROSPER S-Series برای ادغام در چاپ های افست ، فلکسو یا گراور و خطوط پایان مانند سیستم های تاشو یا چسب طراحی شده اند.

آنها انعطاف پذیری دیجیتالی را به فرآیندهای چاپ آنالوگ اضافه می کنند. این حلال های چاپ همه کاره برای کارتن های راه راه ، تاشو ، لیبل و بسته بندی های انعطاف پذیر مناسب است.

بعد از COVID 19 اهمیت امنیت زنجیره تامین ، اجتناب از قفسه های خالی در فروشگاه و توانایی واکنش به الگوهای سریع تقاضا برای مارک ها و خرده فروشان اهمیت بیشتری دارد.

هر چیزی که بتواند پاسخ گویی و چابکی چاپ و بسته بندی را افزایش دهد ، مفید خواهد بود.

شان اسمیت از اسمیترز میگوید: “توانایی چاپ در مراحل مختلف فرآیند بسته بندی می تواند کمک کند و اجازه می دهد تصمیم نهایی در مورد همه آثار هنری بعداً به مصرف کننده نهایی نزدیک شود.”

وی ادامه داد: “این سفارشی سازی در مراحل آخر می تواند به کاهش زمان بازار برای بسته بندی کمک کند ، که اهمیت فزاینده ای دارد. حلال چاپ با کیفیت بالا اجازه می دهد تا قسمتی از بسته نهایی در صورت نیاز چاپ شود. این می تواند برای انواع SKU ، بسته های مختلف زبان یا افزودن شناسه منحصر به فرد به یک بسته باشد. ”

سیسم های رونق چاپ کداک افزودن ویژگی های امنیتی مانند کدهای سریال برای ردیابی زنجیره تامین یا محتوای قانونی منطقه ای را به بسته بندی آسان می کند.

به طور مشابه ، عناصر متغیر طراحی و بازاریابی مانند کدهای متغیر برای کمپین های قرعه کشی یا بازی و برنامه های بسته بندی متصل یا هوشمند را می توان در طرح های بسته بندی ادغام کرد.

سیستم های چاپ PROSPER S10 مستقر در تباکوهای آمریکایی انگلیسی در آسیا یکی از نمونه های خوب این نوع برنامه ها است.

این سیستم ها برای چاپ کدهای QR منحصر به فرد و داده های متغیر روی بسته بندی برای بازار ژاپن استفاده می شود.

پس از ثبت نام در یک وب سایت ، مشتریان می توانند از کدهای QR برای جمع آوری امتیاز وفاداری استفاده کنند ، که بعداً به آنها امکان می دهد در قرعه کشی جایزه شرکت کنند.

داده های مصرف کننده جمع آوری شده از این طریق به شرکت کمک می کند تا دسترسی محصولات خود را تجزیه و تحلیل کرده و کمپین های بازاریابی هدفمندتری را توسعه دهد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true