راه اندازی ترکیب سالاد ارگانیک در طراحی بسته بندی پوست کنده و مجدد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
راه اندازی ترکیب سالاد ارگانیک در طراحی بسته بندی پوست کنده و مجدد

مزرعه Earthbound تا ۳۵ درصد از استفاده پلاستیکی خود را با استفاده از فناوری بسته‌بندی پایدار جدا کرده است. این کاهش ۳٫۵ میلیون پوندی در سال کاهش پلاستیک در نتیجه جایگزینی درب سفت و سخت با یک فیلم درب قابل آب بندی و در عین حال حذف برچسب های بالا و پایین است.

طراحی جدید تجربه خریدار را با یک فیلم چاپی بهبود می بخشد و سینی ساخته شده از ۱۰۰ درصد پلاستیک بازیافتی بسته بندی شده با سبزی های با کیفیت را حفظ می کند. این بسته بندی در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب است، زیرا بیش از ۹۳ درصد از بسته بندی جدید ابراز رضایت کرده اند و به تازگی، پایداری و راحتی اشاره کرده اند.

تی بروس تیلور، نایب رئیس مزرعه ارگانیک و زمینی، گفت: «ما دائماً خودمان را به انجام کارهای بیشتر با کمتر به چالش می‌کشیم. ما خوشحالیم که بسته بندی جدید ما مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است و در عین حال به ما و شرکای مشتری ما کمک می کند تا به سمت اهداف پایداری جمعی خود پیشرفت کنیم.

در نتیجه این طراحی بسته بندی جدید پوست کنده و دوباره مهر و موم شده، این شرکت در پاییز امسال سه ترکیب جدید روشن و ترد را عرضه می کند که طعم، رنگ و ترکیب های ترد جدیدی را به مجموعه سالاد ارگانیک می آورد:

رومن + کرانچ کره: رومی خرد شده، کاهو کره قرمز بچه، هویج رنده شده

کرانچ کلم گوهر کوچک: نگین های کوچک خرد شده، کلم پیچ خرد شده، رادیکیو خرد شده، کلم سبز خرد شده، ساقه کلم بروکلی خرد شده

کرانچ کره جواهر کوچک: نگین های کوچک خرد شده، کاهو کره قرمز بچه، هویج رنده شده، کلم قرمز خرد شده

از چپ به راست: تی. بروس تیلور، جنی پانزیرا. (عکس بالا)

جنی پانزیرا، مدیر محصول برای مزرعه ارگانیک و زمینی گفت: “ما از استفاده از این فناوری برای ایجاد ارزش و راحتی برای مصرف کنندگان هیجان زده هستیم.” “با ترکیب انواع کاهو شیرین و کره ای با ترد و تغذیه سبزیجات تازه برش خورده، ما تجربه های طعم جدیدی را برای مصرف کننده ارگانیک ایجاد می کنیم.”

این پنجشنبه، ۱۳ ژوئیه، در غرفه شماره ۵۰۰ در اجلاس محصولات ارگانیک در مونتری، کالیفرنیا، توقف کنید تا درباره این ترکیبات جدید سالاد بیشتر بدانید.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true