بسته بندی کاغذی برای فنجان های نودل آزمایش می شود - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بسته بندی کاغذی برای فنجان های نودل آزمایش می شود

به گزارش صنعت پنجم به نقل از چاپ و تبلیغات آنلاین؛ Pot Noodle، یک برند اسنک فوری فوری در بریتانیا، یک قابلمه کاغذی قابل بازیافت ساخته شده با کاغذ دارای گواهی FSC را آزمایش می کند.

این آزمایش برای به دست آوردن بازخورد کاربران مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در صورت موفقیت آمیز بودن، مشاهده خواهد شد که طیف کامل Pot Noodle به ظروف کاغذی به شکل گلدان های کاغذی تبدیل می شود، حرکتی که می تواند سالانه ۴۰۰۰ تن پلاستیک بکر را حذف کند.

فرآیند توسعه و پالایش دیگ کاغذی بیش از سه سال به طول انجامید و توسط تیم‌های تحقیق و توسعه در Hive، مرکز نوآوری جهانی غذای Unilever در هلند، با همکاری نزدیک با کارشناسان بسته‌بندی در بریتانیا هدایت شد. چالش شناسایی موثرترین راه برای کاهش پلاستیک استفاده شده در هر گلدان و در عین حال حصول اطمینان از حفظ شکل بسته بندی بود.

آندره برگر، مدیر کل غذا (تغذیه)، یونیلور انگلستان و ایرلند، گفت که نوآوری های بزرگ بسته بندی نیازمند سرمایه گذاری زمان و تخصص در بسیاری از تیم ها و شرکا است.

گلدان‌ها را می‌توان در خانه با مقوا و کاغذ دیگر بازیافت کرد و دارای برچسب‌های بازیافت روی بسته است تا راهنمایی‌های واضحی را برای خریداران در مورد نحوه دور انداختن بسته‌بندی ارائه کند. یک لایه پلاستیکی نازک برای محافظت از مانع، اطمینان از تازه ماندن مواد و محافظت از کاغذ هنگام اضافه کردن آب استفاده می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true