ایلان ماسک می گوید توییتر نیمی از درآمد تبلیغاتی خود را از دست داده است - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
ایلان ماسک می گوید توییتر نیمی از درآمد تبلیغاتی خود را از دست داده است

ایلان ماسک، مالک توییتر  گفت که پلتفرم رسانه اجتماعی که او در اکتبر گذشته به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد، تقریباً نیمی از درآمد تبلیغاتی خود را از دست داده است.

این میلیاردر در پستی در پاسخ به کاربری که در حال ارائه پیشنهادات مالی برای این پلتفرم بود، گفت: «ما هنوز جریان نقدینگی منفی داریم، به دلیل کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغات به اضافه بار بدهی سنگین.

او بدون توضیح بیشتر افزود: «نیاز به رسیدن به جریان نقدی مثبت، قبل از داشتن هر چیز دیگری است.

به گزارش صنعت پنجم به نقل از چاپ و تبلیغات آنلاین به نقل از Insider Intelligence، درآمد توییتر کمتر از ۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳ است که یک سوم کمتر از سال ۲۰۲۲ است.

ایلان ماسک (@elonmusk) 15 ژوئیه ۲۰۲۳ گفت: به دلیل کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغاتی به اضافه بار بدهی سنگین، ما همچنان دارای جریان نقدی منفی هستیم. قبل از اینکه از هر چیز دیگری لذت ببریم، باید به جریان نقدی مثبت برسیم. —تغییراتی که ماسک از زمان تصاحب توییتر ایجاد کرد، کاربران و تبلیغ‌کنندگان را به طور یکسان از کار انداخت.

در اوایل این ماه، ماسک اعلام کرد که توییتر اکانت های تایید شده را به خواندن ۱۰۰۰۰ توییت در روز محدود می کند.

کاربران تایید نشده – حساب های رایگان که اکثر کاربران را تشکیل می دهند – محدود به خواندن ۱۰۰۰ توییت در روز هستند.

حساب‌های تأیید نشده جدید به ۵۰۰ توییت محدود می‌شوند.

چند روز بعد توییتر اعلام کرد TweetDeck، یک برنامه محبوب که به کاربران اجازه می دهد چندین حساب را به طور همزمان نظارت کنند، از ماه آینده فقط برای کاربران “تأیید شده” در دسترس خواهد بود.

این تغییرات زمانی رخ داد که Threads، برنامه‌ای که توسط متا مادر فیسبوک به عنوان رقیب توییتر راه‌اندازی شد، بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر را در پنج روز اول خود ثبت نام کرد.

تصور می‌شود توییتر حدود ۲۰۰ میلیون کاربر معمولی داشته باشد، اما از زمانی که ماسک پلتفرم را خرید و هزاران کارمند را اخراج کرد، بارها دچار نقص فنی شده است.

ماسک تهدید کرده است از متا به دلیل سرقت اسرار تجاری و مالکیت معنوی شکایت خواهد کرد، ادعاهایی که توسط این شرکت رد شده است.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true