طراحی بسته بندی ستاره ای، شامپو اسپیس کائو را متمایز می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
طراحی بسته بندی ستاره ای، شامپو اسپیس کائو را متمایز می کند

Kao مستقر در توکیو، شرکتی که محصولاتی را در دسته بندی کالاهای مصرفی مانند بهداشت و سلامت و زیبایی توسعه می دهد، تعهدی دیرینه به پایداری دارد. یک محصول جدید عصر فضا با گرافیک بسته بندی واضح، انگیزه حفاظتی شرکت را با امکان شامپو زدن بدون آب به مسیر جدیدی می برد.

این محصول که Space Shampoo Sheet نام دارد، یک دستکش کانتوری است که به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا موهای خود را تنها با یک دست بشویید. هنگامی که کاربران ورقه را از میان قفل های خود می گذرانند، برجستگی های برجسته روی ورق، کثیفی و سبوم را از پوست سر و مو پاک می کند.

ورقه شامپو فضایی که توسط آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن (JAXA) انتخاب شد، توسط فضانورد کویچی واکاتا در ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) استفاده شد. یک مزیت کلیدی محصول در آن محیط بدون وزن، از بین بردن قطرات آب حاوی شامپو بود.

پس از اولین عرضه این محصول در فضا در سال ۲۰۲۲، کائو صفحه شامپو فضایی را به عنوان یک محصول مصرفی با نسخه محدود روی زمین راه اندازی کرد.

بسته های شش تایی در اوایل آوریل ۲۰۲۳ در بازار تجارت الکترونیک ژاپنی Rakuten Ichiba راه اندازی شد. پیش‌سفارش‌ها در مارس ۲۰۲۳ آغاز شد و تا اواخر ژوئن این محصول تمام شده بود.

بسته بندی نسخه تجاری محصول یک جعبه مقوایی بسته بندی شده با شش کیسه بالش است که هر کدام حاوی یک صفحه شامپو اسپیس است. کیسه ها از محصول در برابر رطوبت محافظت می کنند و قابلیت حمل آسان را به مصرف کنندگان ارائه می دهند.

گرافیک‌های رنگارنگ به سبک انیمه روی جعبه و کیف‌ها، فضانورد جوانی را به تصویر می‌کشند که یک ورقه شامپو فضایی را در یک دست به تن دارد. طراحان مرکز خلاق کائو طراحی بسته بندی را با استفاده از تصاویر هیروتاکا تاناکا توسعه دادند.

برنامه‌های هدف کائو برای محصول تجاری شامل مراقبت، فعالیت‌های خارج از منزل و موقعیت‌هایی است که مصرف‌کنندگان به آب دسترسی ندارند – اساساً هر زمان یا مکانی که مصرف‌کنندگان می‌خواهند موهای خود را بشویند اما نمی‌توانند.

پروژه‌های بسته‌بندی قبلی از Kao شامل پر کردن مجدد کیسه‌های بطری‌مانند است که مصرف پلاستیک را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. کائو با تغییر به بسته بندی های قابل پر کردن، میزان زباله های پلاستیکی محصولات مراقبت شخصی و خانگی خود را که در ژاپن فروخته می شود تا ۷۴ درصد کاهش داده است.

مثال دیگر یک “بطری” ساخته شده از فیلم است که کائو آن را برای محصولات مراقبت شخصی گیاهی دوستدار MyKirei خود ساخته است. ستون های هوا در بسته بندی فیلم را قادر می سازد تا شکل یک بطری معمولی را بگیرد و حفظ کند. طراحی بسته بندی تا ۵۰ درصد کمتر از یک بطری معمولی پلاستیک استفاده می کند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true