بهبود پایداری در صنعت هوانوردی با چاپ سه بعدی و فناوری لیزری - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بهبود پایداری در صنعت هوانوردی با چاپ سه بعدی و فناوری لیزری

TRUMPF نشان می دهد که چگونه چاپ سه بعدی و فناوری لیزر باعث افزایش پایداری هوافضا در نمایشگاه هوایی پاریس می شود

پرینت سه بعدی و فناوری لیزری تولید کننده ماشین ابزار آلمانی TRUMPF به صنایع هوانوردی و هوافضا کمک می کند تا گازهای گلخانه ای را کاهش دهند و هواپیماهای سازگار با محیط زیست بیشتری تولید کنند.

این شرکت ادعا می کند که پیشنهادات آنها به سازندگان اجازه می دهد در طول تولید در وزن خود صرفه جویی کنند و موتورهای کارآمدتری تولید کنند. گفته می‌شود که این فناوری در تلاش‌های رو به رشد برای بهبود پایداری در هوافضا و هوانوردی کلیدی است.

TRUMPF فناوری چاپ سه بعدی و لیزری خود را در نمایشگاه هوایی پاریس ۲۰۲۳ به نمایش گذاشت.

در نهایت TRUMPF مطمئن است که فناوری افزودنی آنها امکان تولید هواپیماهای الکتریکی در آینده را فراهم می کند و پایداری را در این زمینه بهبود می بخشد.

فناوری لیزر و پرینت سه بعدی فناوری های کلیدی برای ساخت هواپیماهای پایدار هستند. با فن‌آوری و دانش TRUMPF، صنعت هوانوردی می‌تواند هواپیماهای برقی و کابین‌های هوایی را در آینده نزدیک در هوا قرار دهد.

بهبود پایداری در صنعت هوانوردی

افزایش پایداری در صنعت هوانوردی قطعاً در حال حاضر یک موضوع کلیدی است. اکثر سازندگان و تامین کنندگان هواپیما در حال تلاش برای تولید هواپیماهای سازگار با آب و هوا هستند. در واقع، بسیاری از شرکت ها در حال حاضر در حال کار برای مفهوم سازی برقی کردن موتورهای هواپیما هستند.

برای سازندگان هوانوردی حیاتی است که باتری ها و موتورهای الکتریکی تولید کنند که سبک وزن، ایمن و قابل اعتماد باشند. این جایی است که TRUMPF وارد می شود. این شرکت ادعا می کند که تخصص و تجربه آنها در تولید مواد افزودنی وسایل الکتریکی خودرو، آنها را برای این کار مناسب می کند.

“تجربه ما در تولید درایوهای الکتریکی و باتری در صنعت خودروسازی می تواند به بسیاری از زمینه های حمل و نقل هوایی منتقل شود. Bannmüller می گوید: با فناوری ساخت خود، می توانیم سهم مهمی در کربن زدایی هوانوردی داشته باشیم.

هزینه کمتر برای تعمیر تیغه های موتور

علاوه بر این، گفته می شود که فناوری TRUMPF برای صنعت هوانوردی در تعمیر و نگهداری مفید است. به عنوان مثال، شرکت های هواپیمایی به جای خرید تیغه های موتور جدید، می توانند تیغه های موجود را با استفاده از فناوری پوشش لیزری TRUMPF (LMD) تعمیر کنند.

در طول LMD از لیزر برای ایجاد یک حوضچه مذاب بر روی سطح تیغه موتور استفاده می شود. به طور همزمان پودر فلز اضافه شده و مطابق شکل مورد نظر دقیقا ذوب می شود. به گفته TRUMPF، تعمیر قطعات پرهزینه می تواند تا ۸۰ درصد در هزینه ها در مقایسه با خرید قطعات جدید صرفه جویی کند.

با چاپگرهای سه بعدی و لیزرهای TRUMPF، شرکت‌های هوافضا می‌توانند وزن خود را در ساخت هواپیما کاهش دهند و موتورهای کارآمدتری تولید کنند. عکس از طریق TRUMPF.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true