گزارش ING ادعا می‌کند که مصرف جهانی بسته‌بندی احتمالاً شتاب می‌گیرد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
گزارش ING ادعا می‌کند که مصرف جهانی بسته‌بندی احتمالاً شتاب می‌گیرد

تحقیقات بانک ING ادعا کرده است که ضایعات بسته بندی جهانی در حال افزایش است.

بر اساس گزارش ING، حجم کل بسته بندی کالاهای مصرفی در ایالات متحده تا سال ۲۰۲۵ به طور متوسط ۱٫۵٪ در سال رشد می کند، در حالی که در اروپا، سرانه زباله بسته بندی تا سال ۲۰۲۵ به طور متوسط ۱٫۵٪ در سال افزایش می یابد. ۳۰٫۲ درصد از کل زباله های بسته بندی را تا سال ۲۰۴۰ تشکیل می دهند که این رقم در سال ۲۰۱۸ ۲۲٫۷ درصد بود.

این گزارش می گوید: بسته بندی مواد غذایی پایدار که به صورت آماده نیستند انتخاب می شوند- همچنین ادعا می کند که آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین نیز انتظار می رود افزایش مصرف داشته باشند.

Thijs Geijer، اقتصاددان ارشد بخش ING گفت:

«در حالی که جهان با چالش‌های حرکت به سوی آینده‌ای پایدار دست و پنجه نرم می‌کند، ضایعات بسته‌بندی کالاهای مصرفی یک مانع مهم برای پیشرفت است. مگر اینکه کلمات با اعمال مطابقت داده شود (به آنچه می گوییم عمل کنیم)، مصرف بسته بندی، ضایعات و کمبود ظرفیت بازیافت چالشی دلهره آور برای اهداف پایداری صنعت کالاهای مصرفی باقی خواهد ماند. در حال حاضر، ما همچنان نگران افزایش هزینه های بسته بندی پایدار هستیم که شرکت های کالاهای مصرفی را از استفاده از بسته بندی های کم آلاینده باز می دارد.

با این حال، ما محتاطانه نسبت به فرصت های استفاده نشده برای مقررات قوی تر و ابتکارات بین صنعتی برای کاهش اثرات زیست محیطی بسته بندی خوش بین هستیم. کاهش ضایعات بسته بندی و آلودگی پلاستیک قابل دستیابی است، اما عدم اقدام در مقیاس مورد نیاز، ما را به یک اقتصاد دایره ای نزدیک نمی کند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true