5 نکته تبلیغات دیجیتال که باید بدانید - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
۵ نکته تبلیغات دیجیتال که باید بدانید

موفقیت یک کمپین تبلیغاتی دیجیتال به عوامل مختلفی بستگی دارد: از هدف قرار دادن مخاطب مناسب تا تبدیل آنها به مشتری تا اجرای دقیق هر مرحله از مراحل برای صلاحیت کمپین شما بسیار مهم است. اگر با در نظر گرفتن هدف تبدیل ، هر قسمت از تبلیغ خود را بهینه نکنید؟ شما در معرض خطر از دست دادن چشم انداز هستید.

این مواردی است که هر شرکت باید اطمینان حاصل کند که آگهی کاری را که قرار است انجام دهد انجام می دهد …

روی ROI تمرکز کنید

رایج ترین اشتباهی که مردم با تبلیغات خود مرتکب می شوند ، تمرکز بر جذابیت قابل مشاهده تبلیغشان است تا نتایج. اگرچه ایده شما ممکن است برای شما عالی به نظر برسد ، اما احتمال دارد که آنطور که انتظار می رود تبدیل نشود. از طرف دیگر ، یک استقرار به ظاهر کسل کننده گاهی می تواند نتایج باورنکردنی به همراه داشته باشد. هدف شما باید تمرکز بر بازگشت سرمایه و نه زیبایی باشد.

ممکن است موفقیت کمپین خود را از طریق معیارهایی مانند CPC ، CPA ، CPM ، نرخ تبدیل و بازدیدها بسنجید. اینها به شما درک درستی از عملکرد کمپین می دهند.

پیگیری تبدیل ها

Google Ads ابزاری را فراهم می کند که تمام لیدهای تولید شده را ردیابی می کند و عملکرد آنها را نشان می دهد. می توانید از نظر فروش ، ثبت نام در خبرنامه ایمیل ، بارگیری ، پر کردن فرم و عوامل مختلف ، بینشی درباره عملکرد تبلیغات خود کسب کنید.

ردیابی تبدیل به شما نشان می دهد که کدام یک از مناطق کمپین شما به نفع شماست و کدام یک از آنها نیاز به توجه شما دارند. این داده ها به شما کمک می کند تا آگاهانه تصمیم بگیرید و بر اساس نیازهای جمعیتی خود یک استراتژی محکم بسازید.

مخاطب مناسب برای تبلیغات مناسب را هدف قرار دهید

کمپینی که هدف آن افراد مناسب نباشد ، به معنای شکست است. شما نمی توانید تبلیغ خود را فقط به افراد تصادفی نشان دهید و انتظار داشته باشید مشتری شما شود. برای به دست آوردن حداکثر میزان بازگشت سرمایه از یک ایده آنلاین ، هدف قرار دادن مخاطبان مناسب یک قدم اساسی است.

مدتی را به تحقیق کامل درباره مخاطبان خود اختصاص دهید. هرچه مشخصات آزمایشی آنها را بیشتر کنید ، شانس شما برای رسیدن به افراد مناسب بیشتر خواهد بود.

Google Ads به شما امکان می دهد تبلیغات خود را مطابق با جغرافیای خاص و نسخه ی نمایشی هدف قرار دهید. داشتن داده های دقیق در مورد مخاطبان هدف به شما کمک می کند تا از این ویژگی به بهترین شکل استفاده کنید.

صفحات فرود خود را بهینه کنید

یکی از عناصر اصلی قیف تبلیغات شما ، صفحه فرود است. فکر کنید آن را به عنوان یک فرد فروشنده که تنها هدفش تبدیل آن بازدید کننده به مشتری است. بدون صفحه فرود قابل ستایش ، حضور دیجیتالی و تبلیغات دیجیتالی شما نتایج مورد انتظار شما را به همراه نخواهد داشت.

در اینجا شش نکته برای اطمینان از اینکه صفحه فرود کوچک شما دارای تبدیل بزرگ است ، آورده شده است:

برای ایجاد محتوای صفحه فرود خود باید یک متخصص استخدام کنید

تمام اطلاعات لازم را در صفحه گفته شده ارائه دهید. کاربر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات شما لازم نیست که در جای دیگری جستجو کند.

رابط کاربری ساده باشد و دکمه های تماس با عمل مستقیم باشد.

برای علاقه مندی مشتریان بلاتکلیف ، نظرات خود را اضافه کنید.

تمام عناصر را بر روی یک هدف متمرکز نگه دارید.

این هدف را به وضوح در CTA خود بیان کنید.

تحلیل دادهها

پیگیری تبلیغات دیجیتال کاری سخت است. بنابراین برای مشاهده مبارزات خود از زاویه ۳۶۰ درجه باید به درستی یک پلت فرم تحلیلی داشته باشید.

با ردیابی تمام داده های مربوط به کمپین هایتان ، می توانید به شما در تحلیل هزینه های شما و میزان بازده سرمایه گذاری در برابر هر دلار کمک کند.

از این داده ها برای تصمیم گیری عاقلانه در زمینه بازاریابی و بهینه سازی بیشتر کمپین خود برای بازگشت سرمایه (ROI) بیشتر استفاده کنید.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true